Gå til innhold

c&c3 video fra e3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
C&C 3 kommer garantert til å bli 2007 beste RTS!

 

Nå ja.

 

Du har vel ikke hørt om Supreme Commander da går jeg ut ifra. :p

 

Total Annihilation var og er den beste RTS'en. Supreme Commander kommer til å bli den beste.

 

Tror ikke folka bak C&C 3 er orginale nok til å skape et nytt og tøft spill. Det kommer garantert til å bli bra, men tror det blir mer som en remake av en av de gamle C&C'ene.

 

-TwiiK

Lenke til kommentar

Så filmen nå.. For å være ærlig var det ikke store greian. En liten snutt der du ser et lite angrep, som ikke er ingame en gang.

 

Jeg tok kanskje litt hardt i når jeg sa det kom til å bli 2007 beste RTS, men det blir garantert ett av de beste! Gleder meg! Har alltid elsket C&C serien, så hvis produsentene skaper noe nytt slik som med forgjengerene kan det blir meget bra.

 

Edit:

Å du som også nevner Supreme Commander, jeg synes ikke det ser mer lovende ut enn Tiberium Wars, men vi får se i 2007! :)

Endret av Vighilicious
Lenke til kommentar

Eit intervju med ein frå EALA finn du her http://www.gamespot.com/pc/strategy/comman...uer3/media.html

 

Han blir spurt om skodespelaren som spelte Kane vil være med, men dei vil ikkje ut med informasjon om rollene endå.

 

The basic game mechanics that people know and love for Command & Conquer is back.

 

You harvest tiberium, you build your base, the action is fast-paced, it's an experience which is very true to the original C&C.

Akkurat dette eg vil ha, dei bør ikkje floppe denne.

 

Intervju med Mike Verdu av IGN:

Mike Verdu: It's also worth mentioning the return of the side-bar interface: Our in-game UI for C&C3 is a side-bar that will feel familiar to C&C players but it has some added features that make it more useful - and make it feel interesting and new. We are combining the centralized production queues in the classic C&C side-bar with contextual space for selected units and structures. The new UI lets you quickly build units and structures, easily control grouped units, and access your build queues anywhere on the map - even in the middle of a battle. But you can still get lots of information about your selected units and activate their special abilities - which is pretty much expected in the latest generation RTS games. We think our interface for C&C3 is the best of both worlds.

 

Diverse bilete (gamle?):

 

70250059.jpg

4334555.jpg

5190478.jpg

 

 

 

Litt meir info:

In-game info:

-> there will be different concentrations of tiberium (red, yellow & blue tiberium zones)

-> live action sequences are included

-> hero-units such as the engineer and the commando will return

-> superweapons are tied to structures

-> naval combat is supported

-> ion storms will be there

-> construction yards!

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Fant nettopp en 11min shaky cam gameplay video av SupCom og det ser så hinsides rått og nyskapende ut at det kan ikke gå galt. :!:

 

SupCom Gameplay Torrent

 

Bare trykk download torrent. Er flust med seeders så det går svinraskt.

 

Noen som har en skikkelig versjon av filmen der? Må ha. :dribble:

 

Som du sier så blir C&C 3 mer av det samme mens som jeg sier så blir SupCom gigantisk. Det er dette jeg frykter kan "backfire" litt på underholdningsverdien i SupCom. Jeg synes hvertfall nesten all morroa i RTS'er kommer fra lanspilling og vet ikke helt om den "hehe, sniker meg inn på basen hans bakfra med en terrorist og gjevner skiten med gjorda"-følelsen kan representeres når man styrer 140 hærer over hele jorda samtidlig. :)

 

Tror de blir to ganske forskjellige spill som begge kommer til å rocke båten. :thumbup:

 

De har også sagt at det er med Coop campaign i SupCom. Det tror jeg blir helt villt.

 

Edit: Etter å ha faktisk sett hele videoen så må jeg si at jeg tror den følelsen fortsatt er med, bare i en mye større skala. :p Er faen meg som å se en krigsfilm.

 

-TwiiK

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...