nikk0 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Er det kun microplex og netshop som selger dette? Er drøyt med 250,- for det. Da tar jeg heller turen på søppla å ser etter ett gammel kabinett.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Se etter et gammelt kabinett, det er lurt! Det er litt dyrt, men du får jo med vifte og litt småtteri ekstra. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Husker jeg så et webshop som solgte en type kabinett ei gang for 99,-.. Men husker ikke hvor det var, mpx eller psdata tror jeg. Men fant ikke det igjen uansett. Man har jo vært inne på det. Bare finne et stygt billig kabinett. Får jo med pwr og reset knapp og slik også da.. Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg vil si det er like greit å kjøpe det som microplex har. Det er veldig fin finish på det, det er allerede tatt ut... Det er min mening Petter Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Tja, nå liker jeg ikke microplex av prinsipp, så hadde blitt fra netshop i såfall. Men tror det blir til at jeg går på dynga å finner ett kabinett.. Vist ingen vet om noen svinbillige kabinetter? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Det var Palo Alto som ble solgt for 99kr på MPX eller PSdata (husker ikke selv faktisk) om jeg husker navnet riktig. Har et sånt et! Helt genialt, for så og si alt kan skrues løs, da det ikke er festet med nagler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det var Palo Alto som ble solgt for 99kr på MPX eller PSdata (husker ikke selv faktisk) om jeg husker navnet riktig. Har et sånt et! Helt genialt, for så og si alt kan skrues løs, da det ikke er festet med nagler. 6104303[/snapback] Jeg har også sett det kabinettet! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Tja, nå liker jeg ikke microplex av prinsipp,så hadde blitt fra netshop i såfall. Men tror det blir til at jeg går på dynga å finner ett kabinett.. Vist ingen vet om noen svinbillige kabinetter? 6102848[/snapback] Netshop har forresten kjøpt opp Microplex, om det har skjedd noko endringar som følge av dette veit eg ikkje Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvorfor får du ikke bare på søppel dynga med engang ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Fordi det ikke er lov de fleste steder? I Drammen har vi Lindum som nekter folk å ta med seg ting. På dynga ved elektrobutikkene etc. finnes det lite PC kabinetter, men det er jo mulig. Det beste er om du går på en skole. De har alltid noe til overs, tro meg! Om ikke så setter du opp en lapp på butikkene i nærmiljøet og det kan godt hende du får respons. Alternativene er mange! Tenk kreativt og bruk folk rundt deg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 her får vi fint lov til å hente kabinetter på dynga... dessuten er det bare å spørre en bedrift elns i nerheten.. har sikkert noen gamle pc'er de skal kaste Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har dere..? Hvorfor er Lindum så griske! =S Jeg begynner nesten å GRINE når jeg ser alt det brukbare som kastes der av elektronikkdeler, stoler, bord, sofaer, andre møbler og ditt og datt. Folk er syke! Kunne ønske jeg kunne ha godt berserk der.. Sååå mye som kan moddes og brukes til så mye spennende! Men neida.. Har til og med sendt mail å spurt om det var mulig å sette opp et tidspunkt hvor jeg kunne komme å kikke og ta med meg noen ting, med følge av en av dem, men neida. Det funka heller ikke. *sukk* Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 dynga er en flott plass å leite etter brukbare ting. fant en gang et kabinette med innhold inni, kom hjem å sku teste dette. fikk store øyne da jeg så dette funket, tenk at noen kastet et socket a system som funket, 1.8 ghz cpu å alt funket. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja, der ser du. Om Lindum hadde latt meg ta med meg litt derifra så kunne jeg brukt QXL og tjente gode penger, faktisk. SYke greier! Jeg hater lindum! *grrr* Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 fikk lyst til å dra til dynga nå Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 dynga er en flott plass å leite etter brukbare ting.fant en gang et kabinette med innhold inni, kom hjem å sku teste dette. fikk store øyne da jeg så dette funket, tenk at noen kastet et socket a system som funket, 1.8 ghz cpu å alt funket. 6138795[/snapback] opplevd akkurat det samme, fant et abit BG7E hovedkort med usb2, surround lydkort og nettverkskort og hele pakka, og en p4 cpu på 1.8ghz.. alt funka yppelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå