Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hovedkort brett? dyrt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg så et webshop som solgte en type kabinett ei gang for 99,-..

Men husker ikke hvor det var, mpx eller psdata tror jeg.

Men fant ikke det igjen uansett. Man har jo vært inne på det.

Bare finne et stygt billig kabinett. Får jo med pwr og reset knapp og slik også da..

Lenke til kommentar

Tja, nå liker jeg ikke microplex av prinsipp,

så hadde blitt fra netshop i såfall.

Men tror det blir til at jeg går på dynga å finner ett kabinett..

Vist ingen vet om noen svinbillige kabinetter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Det var Palo Alto som ble solgt for 99kr på MPX eller PSdata (husker ikke selv faktisk) om jeg husker navnet riktig. Har et sånt et! Helt genialt, for så og si alt kan skrues løs, da det ikke er festet med nagler.

6104303[/snapback]

Jeg har også sett det kabinettet!

Lenke til kommentar
Tja, nå liker jeg ikke microplex av prinsipp,

så hadde blitt fra netshop i såfall.

Men tror det blir til at jeg går på dynga å finner ett kabinett..

Vist ingen vet om noen svinbillige kabinetter?

6102848[/snapback]

Netshop har forresten kjøpt opp Microplex, om det har skjedd noko endringar som følge av dette veit eg ikkje

Lenke til kommentar

Fordi det ikke er lov de fleste steder? I Drammen har vi Lindum som nekter folk å ta med seg ting. På dynga ved elektrobutikkene etc. finnes det lite PC kabinetter, men det er jo mulig. Det beste er om du går på en skole. De har alltid noe til overs, tro meg! Om ikke så setter du opp en lapp på butikkene i nærmiljøet og det kan godt hende du får respons. Alternativene er mange! :) Tenk kreativt og bruk folk rundt deg.

Lenke til kommentar

Har dere..? Hvorfor er Lindum så griske! =S Jeg begynner nesten å GRINE når jeg ser alt det brukbare som kastes der av elektronikkdeler, stoler, bord, sofaer, andre møbler og ditt og datt. Folk er syke! Kunne ønske jeg kunne ha godt berserk der.. :love: Sååå mye som kan moddes og brukes til så mye spennende! Men neida.. Har til og med sendt mail å spurt om det var mulig å sette opp et tidspunkt hvor jeg kunne komme å kikke og ta med meg noen ting, med følge av en av dem, men neida. Det funka heller ikke. *sukk*

Lenke til kommentar

dynga er en flott plass å leite etter brukbare ting.

fant en gang et kabinette med innhold inni, kom hjem å sku teste dette.

fikk store øyne da jeg så dette funket, tenk at noen kastet et socket a system som funket, 1.8 ghz cpu å alt funket.

Lenke til kommentar
dynga er en flott plass å leite etter brukbare ting.

fant en gang et kabinette med innhold inni, kom hjem å sku teste dette.

fikk store øyne da jeg så dette funket, tenk at noen kastet et socket a system som funket, 1.8 ghz cpu å alt funket.

6138795[/snapback]

opplevd akkurat det samme, fant et abit BG7E hovedkort med usb2, surround lydkort og nettverkskort og hele pakka, og en p4 cpu på 1.8ghz.. alt funka yppelig :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...