Gå til innhold

Savner et spill jeg såg til 360 på E3 2005 (løst)

TCi

Anbefalte innlegg

På fjorårets E3-messe ble det vist et fps-spill (tror jeg) av en slagmark satt i fremtiden. Enorme fiender dukker opp av bakken og det hele minner en del om Starship Troopers egentlig. Men etter dette har jeg ikke klart å finne noe som helst info om dette spillet, har ei heller ikke sett noe av det.

Husker veldig lite av spillet for å si det sånn. Men det var en diger grass-slette med mange soldater som springer bortover. Det er dagslys og det er aliens overalt stort sett

Håper noen klarer å finne ut hvilket spill det er. Jeg er ikke 100% sikker på at det er til 360 heller, men det får vi ta etterhvert :)

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper det er huxley du prater om.

6093667[/snapback]

Nei, men takk for tipset. Ikke mye grønt i det spillet du, bare grått og trist det der :) Det jeg tenker på er på en diger slagmark med store sletter. Arg, leter overalt nå...

Lenke til kommentar

6093667[/snapback]

Nei, men takk for tipset. Ikke mye grønt i det spillet du, bare grått og trist det der :) Det jeg tenker på er på en diger slagmark med store sletter. Arg, leter overalt nå...

6093704[/snapback]

For det var en trailer av huxley med grønne sletter og masse folk nemmelig.

Lenke til kommentar

6093667[/snapback]

6093704[/snapback]

For det var en trailer av huxley med grønne sletter og masse folk nemmelig.

6093946[/snapback]

Ok, jeg skal sjekke det bedre nå :) Såg bare på en rekke bilder.

Lenke til kommentar
det var nok denne jeg tenkte på:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game

er ikke sikkert at det var det du mente da.

6094022[/snapback]

Nope....

Alt jeg husker er at en gruppe soldater springer framover på en slette. Rett før de når bunnen av en liten bakke, kommer det en alien opp av bakken på høyre side og det blir full panikk, alle skyter vilt på det. Aliene er mer som insekter, ikke mye menneskelig. Soldatene har svart/blå farge på draktene sine tror jeg. På venstre side står det noen enslige trær om jeg husker riktig. Ikke sikker på om det var CG eller ingame, men stilig såg det uansett ut.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
No blei eg virkelig nysgjerrig her TCi :hmm:

6094082[/snapback]

Du skulle bare visst hvor jævlig det irriterer meg at jeg ikke finner ut hva det heter! Til og med en kamerat av meg husker noe av dette. ARG!

Endret av TCi
Lenke til kommentar
jeg er også nysjerrig. hmm.

er det ikke en hjemmeside for e3. der er det sikkert.

edit: project delta?

6094233[/snapback]

project delta er det nærmeste jeg har kommet til hva det kan være, men finner ikke noe som ligner.

Lenke til kommentar
Høres litt ut som Mass Effect?

6094383[/snapback]

Ser ikke slik ut nei..

Resistance: Fall of Man

til PS3

6094560[/snapback]

Nope, det er det ikke.

Fatter ikke hvorfor jeg ikke finner det. Kanskje det er for PC da? Jeg aner ikke lenger. Har lett over hele IGN snart.

Lenke til kommentar
Resistance: Fall of Man het I-8 før og på en video fra Gamespot hvar det mangen soldater som løpte ned grøn bakke. Det kom et stort monster og noe greier...passer beskrivelsen din.

http://www.gamespot.com/ps3/action/insomni...oter/media.html

Se på I-8 Demonstration.

6094821[/snapback]

Hmm.. det var faktisk denne ja. Tusen takk. Synd at den var for PS3, da blir det nok ikke aktuelt for min del...

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...