Dinsdale Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kanskje like greit iflg noen. Grafisk var det veldig "svakt" og litt rart. Spillet kunne kanskje blitt kult, men det får vi aldri vite. Kilde Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Tja, blir nok ingenting å savne for min del. Eg var litt skeptisk til spillet i utg.punktet Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Beste nyheten jeg har hørt på lenge. Det spillet mishandlet Unreal 3 motoren så til de grader. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg kjenner faktisk en her på forumet som ville kjøpe det! Han var ikke helt i vater. (les: ER) Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Synd Spillet virket jo veldig bra. Hadde nesten bestemt meg for å kjøpe det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Snakker om sola vøttø! :!: Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Dette er vel bare begynnelsen på spill som vil bli kansellert på 360. Helt tydelig at maskinen var for svak for dette spillet. Så jo helt ræva ut. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Heh, det spillet der ja.. *Mimre* Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Dette er vel bare begynnelsen på spill som vil bli kansellert på 360. Helt tydelig at maskinen var for svak for dette spillet. Så jo helt ræva ut. 6097351[/snapback] Og Fedorov prøver å provosere nok en gang! Hva skal vi gjette han er? 12? 9? jeg gjetter 10. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Dette er vel bare begynnelsen på spill som vil bli kansellert på 360. Helt tydelig at maskinen var for svak for dette spillet. Så jo helt ræva ut. 6097351[/snapback] Kan du for en gangs skyld bare holde kjeft? Neivel... PM addressen din sånn at jeg kan sende deg en hengeløkke Men dette er bare det mest bastante jeg har hørt i mine mange år, og Xbox360 kan kjøre spill som GTA IV, Halo 3 og Just Cause, som alle er mye mer kraftkrevende enn Frame City Killer. Du og Avean, DIE! Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Dette er vel bare begynnelsen på spill som vil bli kansellert på 360. Helt tydelig at maskinen var for svak for dette spillet. Så jo helt ræva ut. 6097351[/snapback] Jeg gir deg 3/10. Du er nok ikke helt der oppe ennå. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du og Avean, DIE! Njaa.. Er ikke helt enig.. Er artig med slike små forumtroll. De kommer med mye dumt som faktisk kan være artig å lese Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du og Avean, DIE! Njaa.. Er ikke helt enig.. Er artig med slike små forumtroll. De kommer med mye dumt som faktisk kan være artig å lese 6098061[/snapback] Er enig med deg hvis de kommer med noe som ser ut som de har mer enn 65 i IQ. Jeg river meg i håret av de elendige kommentarene til spesielt Avean (4D LOL trodde det var når man følte hva som skjedde... Jævlig gøy å spille GTA, RAW og diverse voldelige spill da...). Og PS3 spruter vel ikke ut vann og gjørme når du spiller Motorstorm, gjør den Avean? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Dette er vel bare begynnelsen på spill som vil bli kansellert på 360. Helt tydelig at maskinen var for svak for dette spillet. Så jo helt ræva ut. 6097351[/snapback] Spillet hadde ikkje potensialet til å leve opp til noe.Hardwaren er det 0 og nix å si på.Optimalisering er ein FloTt ting. Fedorov is teh tr0llz0r !11 Endret 14. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Dette er vel bare begynnelsen på spill som vil bli kansellert på 360. Helt tydelig at maskinen var for svak for dette spillet. Så jo helt ræva ut. 6097351[/snapback] Det der blir vel litt dumt å si når den klarer å kjøre Gears Of War bra, og det ser betydelig bedre ut. bare sjekk ut previewen til gamer. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Beste nyheten jeg har hørt på lenge.Det spillet mishandlet Unreal 3 motoren så til de grader. 6094192[/snapback] Amen. Synd Spillet virket jo veldig bra. Hadde nesten bestemt meg for å kjøpe det. 6097161[/snapback] What? Har du SETT animasjonene i det spillet? En kis med solbriller løper på en veldig rar måte rundt, og skyter andre kiser med solbriller, og uansett hvordan de blir truffet "faller" de kontrollert bakover på akuratt samme måte. http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game Need I say more? SE den videoen! Dette er vel bare begynnelsen på spill som vil bli kansellert på 360. Helt tydelig at maskinen var for svak for dette spillet. Så jo helt ræva ut. 6097351[/snapback] Gidd å skap kvalme. Innlegg rapportert. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Nok trolling og drittkasting. Neste gang fører det til advarsler Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Såg denen trailerene, grafisk såg det jo bra ut for det meste. Men lol at animasjoner. Lo meg nesten i hjel når han dude plaffa ned heile gjengen. KOnge bra AIvar det også! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Absolutt et spill med potensiale. Men animasjonene var jo shait. Voldtar motoren totalt. Gjør meg ingenting at det ble kansellert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå