Pricks Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det har vel litt med at Nintendo hendvender seg til ett yngre brukere enn Xbox og Ps3 Du tar feil. Nintendo sikter på å få spillere i alle aldre. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg står fortsatt på at PS3 er mye kraftigere enn noen PC i dag.Jeg velger å høre på fagfolk i spillbransjen som hyller Cell prosessoren og kaller den revolusjonerende. Fagfolk som da faktisk lager stjernespill og kan spill laging inn og ut. Isteden for noen 20 åringer som sier de kan bygge en bra pc. ... Leste faktisk en fagartikkel på 20 sider for lenge siden som analyserte hvorfor PS3 var mye bedre enn PC når det gjaldt spill og grafikk. Husker ikke helt linken. 6118064[/snapback] Høres ut som du bør høre litt mer på 20 åringer som i alle fall har giddet å sette seg inn i språket sånn noenlunde, før du leser flere slike artikkeler. For jeg kan garantere deg at det du skrev har lite med hva enn som stod i artikkelen å gjøre. Sorry. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Cell prossesoren kan nok gjere mange kjekke beregninger som x86 prossesorer sliter med og vice versa! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Dette er veldig offtopic.. Bilder jeg har sett av ps3 viser at strømkabelen plugges rett i.. Strømforsyningen sitter inne i ps3? Vil dette skape varmeproblemer? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Sony har en god del mere erfaring enn MS ang. hardware, så vi får håpe det ikke gjør det. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Var ikke strømadapteren innebygget i PS2 også, eller det bare nok en løgn servert fra en kamerat av meg? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Var ikke strømadapteren innebygget i PS2 også, eller det bare nok en løgn servert fra en kamerat av meg? 6125866[/snapback] stemmer det, den er innebygget, men ikke på Slim tror jeg Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg tror at Nintendo gjør dette for å få med de som spiller lite/ingenting til vanlig. Konsollen vil bli billig for de som bare vil prøve det ut, og de som vil bruke den mer aktivt kan kjøpe addons som mer minne i form av et minnekort, batteripakke til kontrollerene, flere kontrollere, Virtual Console-spill osv. De har jo også sagt at dette var en del av planen deres, å få med nye spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå