Gå til innhold

2GB RAM og 7600GT eller 1GB og 7900GT?

Anbefalte innlegg

ja ,er enig med mossing og ATW. AMD X2 er bedre i ytelse og kraft  i forhold til Intel 8xx eller 9xx serie.. skal ikke si noe sikkert,, men regner med de knuser core duo også

6095185[/snapback]

Ligger vel ganske likt, men den har ikke 64bit, og er heller ikke billigere.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja ,er enig med mossing og ATW. AMD X2 er bedre i ytelse og kraft  i forhold til Intel 8xx eller 9xx serie.. skal ikke si noe sikkert,, men regner med de knuser core duo også

6095185[/snapback]

AtW

6095193[/snapback]

Du hørte jo han ene om at Pentium D 940 var nedgradering fra 3200+

Lenke til kommentar

6095185[/snapback]

AtW

6095193[/snapback]

Du hørte jo han ene om at Pentium D 940 var nedgradering fra 3200+

6095247[/snapback]

Jeg svarte på setningen "men regner med de knuser core duo også"

AtW

Lenke til kommentar
Vet, men hvorfor annbefaler han Intel når han syntes skifte fra AMD til Intel var en nedgradering, det er det jeg ikke skjønner ;)

6095679[/snapback]

For å oppklare litt: Jeg fikk byttet til meg utstyret fra noe annen HW, og regnet med at en dualcore 3ghz skulle være like bra/bedre. Grunnen til at jeg annbefalte core duo er lav varmeutvikling, og høy ytelse per mhz. På shg sine sider står det at core duo støtter 64 bit? Men om det ikke er tilfelle, så kan du jo se på X2 3800+

Grunnen til at jeg ville valgt core duo fremfor amd er også at ddr2 støtte er på plass der.

Dette er dog mine erfaringer/meninger

Edit; Core Duo skal også være gromme på spill og klokking ;)

Andreas

Endret av Andy_12
Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor folk kjøper 7900GT\GTX XXX til over 1000,- mer enn det billigste 7900GT\GTX kortet, det er ikke verdt pengene sier nå jeg..

7900GT til 2400,- og 2GB ram

6094737[/snapback]

Slenger meg på den. Skjønner ikke hva som er vitsen med å kjøpe ferdigklokket når du kan klokke det (mye) lenger selv..?

Lenke til kommentar

Liker ikke å bryte garantier, derfor er det fint at det er høyt klokka i utgangspunktet. Har ikke overklokka før, så det blir ikke det første jeg kommer til å gjøre heller. Men jeg vurderer absolutt et uklokka et. Og en ting til, kell meg gjerne sprø hvis du synes at det er passende, men nå er den

XFX 7900GT ViVo Extreme mye penere enn de andre :p Svart PCB og grønne kontakter... nam!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...