Gå til innhold

2GB RAM og 7600GT eller 1GB og 7900GT?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre å ha en 7900GT enn 2 gig ram ja. Det er enda ikke så veldig mange spill som egentlig må ha 2gig ram for å være helt flytende uansett. Dessuten vil du alltids ha muligheten til å oppgradere med en gig ram ekstra senere. Det kan du ikke like enkelt med skjermkortet uten at du må begynne å selge fra deg det gamle osv.

-Stigma

Lenke til kommentar

Da blir det i alle fall 7900GT, det er klart. Takk for input på den fronten!

Når det gjelder RAM tror jeg at HyperX er det beste alternativet som er tilgjengelig i butikken(e) jeg kommer til å kjøpe fra, som vil si Netshop, PCutstyr eller Komplett. Men hvis noen kommer over noe klokkevennlig DDR2 på 1024 eller mer som selges på de stedene er det av interresse.

her likker forøvrig handlekjerra som disse komponentene skal sammen med, hvis det skulle være av interesse å vite noe om den.

Lenke til kommentar

HyperX i mange tester har vist seg å ikke være klokke vennelige i det hele tatt.

Jeg ville gått for OCZ, de klokker mye bedre.

Har hatt HyperX (ikke ddr2 though) de måtte settes divider på etter 215mhz.

Endret av mossing91
Lenke til kommentar

Vil bare legge til at for for onlinerollespill er ram svært viktig. Jeg vil tro den kommende generasjonen innen denne sjangeren vil kreve 2 for å kjøre ok. I både WoW og EQ2 har jeg selv merket at min ene gigabyte ram ikke er helt når opp, mens grafikkkortet ikke er noe problem (7800gs)

Lenke til kommentar
Jeg har selv Pentium D 930, og det var en stor nedgradering fra min Athlon 64 3200+

6094502[/snapback]

Jaha? Og derfor bør han kjøpe en Core Duo? Jeg skjønner ikke helt logikken din...

AtW

6094861[/snapback]

Ikke jeg heller... Kjøp en AMD X2 4200+ eller X2 3800+, det sier hverfal jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...