MartinF Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei.. Noen som vet hvor jeg kan finne et program hvor jeg kan lage sånne menyer som er på DVD o.l? Skal lage en DVD med filmer osv. av min lillebror og vil derfor lage noe skikkelig ut av det. Håper alle skjønner hva jeg mener.. Programmet bør være lett og bruke. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Nero Vision 4 (en del av Nero 7) burde fungere ypperlig. Er ikke gratis da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Typisk.. Jeg har Nero 6 og der følger det selvfølgelig ikke med noe sånt program.. Endret 13. mai 2006 av Martins90 Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Mulig det ikke følger med i OEM/Bundle versjoner Koster sikkert ikke så mye å oppgradere til Nero 7 Premium. Lenke til kommentar
T0mmy Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Et gratisalternativ er DVDStyler. Der bestemmer du selv hvordan menyene skal være, men ulempen er at filmklippene som skal ligge på DVD'en må være i ferdig DVD-format. Du kan for eksempel ikke legge til en avi-fil, ettersom DVDStyler ikke inneholder konverteringsprogram. Hvis du vil prøve programmet, bruk beta-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå