Gå til innhold

Får ikke installert WinXP SP1

Laka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har mest sannsynlig brukt en cd-key som er svartelistet hos microsoft. Tør nesten vedde på at den begynner på FCKGW... Da må du du gjøre ett av to ting. Reis og kjøp XP i butikken!! :smile: eller du kan bytte til en gyldig cd-key på den du allerede har.

Edit: skriveleif

XP Pro

P4 2.26 GHz

Asus P4S533

512 DDR Apacer PC2700

Gainward Ti4200

IBM 120GPX 60GB + 120GB

WD Caviar 80GB

Plextor 40/12/40

[ Denne Melding var redigert av: Ferdinand på 2002-10-05 14:55 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Det ordner seg alltid til slutt :smile:

Så bare kjør Linux så ordner alt seg til slutt :smile:

Lese mail er veldig greit da vettu :wink:

Lenke til kommentar

Kan komme av at du har en "Build 2600" versjon av Win-XP...unofficial release som på samme måte som office xp ikke lar deg innstallere servicepacks i det heletatt uansett.

Du trenger gyldig key og en released versjon av Win-XP og service packen, hvis du ikke får tak i en med SP1 intergrert og enda mere snaxy Corporate edition med SP1, som du ikke trenger serial key for å innstallere.

How do i know :grin: :razz:

Lenke til kommentar

Q:Kan komme av at du har en "Build 2600" versjon av Win-XP...unofficial release som på samme måte som office xp ikke lar deg innstallere servicepacks i det heletatt uansett.

Unofficial verson build 2600??versjon 2600 er da den offisielle versjonen..han bruker sikkert bare den FCKGW...cd-keyen som "alle" brukte når "Dewils own" versjonen av WinXP kom ut(corp.edition).Bare å bruke en key changer så er du i mål

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke legge inn SP1 over 2600build ihvertfall...menmen, jeg skaffa norsk xp som var release og da funka d med en gang, og så fikk jeg tak i engelsk med sp1 integrert - smooth selvfølgelig...nå skal jeg ha tak i xp sp1 corporate edition :grin:

(Nei jeg samler ikke på Windows...jeg har linux også :razz: (Readhat 8 og mandrake 9)

Lenke til kommentar

Quote:

IceXCool skrev (2002-10-06 06:57):

Kan komme av at du har en "Build 2600" versjon av Win-XP...unofficial release som på samme måte som office xp ikke lar deg innstallere servicepacks i det heletatt uansett.

os[Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600)] uptime[24m 7s] cpu[1-AMD XP, 1533MHz, 256KB (100% Load)] mem[usage: 254/512MB (49.61%)] gfx[NVIDIA GeForce4 Ti 4200]

Hva er da dette?

Inrømmer at den orginale Ikke var orginal ,men jeg fant ut at en StudentLisens ikke kostet allverden.

Lenke til kommentar

Jeg skal på skytebanen med hagla og knerte cd'er, derfor skal jeg ha masse windows greier...:razz:

Neida, det er fordi jeg tar det jeg får tak i og bruker det middlertidig til jeg får det jeg egerntli er ute etter vetu...som nå, nå har jeg XP corporate med SP1 innebygd, kjekkt å ha...ikke alle maskiner som kan bruke samme ghosten som denne vetu, og jeg bygger endel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...