Gå til innhold

E3 - lovende spill til X360!


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Crockett:

Ah, visste det var noe jeg glemte. Alan Wake gav meg frysninger på E3 2005. E3 2006 traileren skuffet meg heller ikke. Tror dette kan bli veldig bra. Gleder meg veldig til å se mer fra dette.

Remedy klarte å gi skape så utrolig bra stemning i Max Payne. Så jeg tror ikke de svikter oss i dette spillet, jeg har stor lit til gutta i Remedy.

 

Her er E3 2006 traileren av Alan Wake:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game

 

BTW- for ikke så lenge siden var jeg redd for at Alan Wake skulle bli kansellert. Da det viste seg at Remedy hadde ingen til å gi ut spillet. Heldigvis snappet MS game studios opp Remedy, og gjorde dem til 1st party developer. Derfor er det XBOX360 og Games for Windows exclusive :)

 

Og er det noen som vet hvilken type spill A Wake blir?

Er det 1st person? 3rd person?

For all del, ikke la det være et FPS, da gråter jeg. Jeg vil ha et 3rd person action/horror/eventyr. Savner gode gamle spill som Max Payne!

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Syns ikke den Alan Wake traileren imponerte noe særlig. Fin grafikk ja, men ingen gameplay, noe jeg begynner å bli lei av å se på trailere. Viser absolutt ikke potensialet til spillet.

 

Det er faktisk bare Splinter Cell Double Agent som jeg virkelig ser fram til på 360. Synd at få andre spill frister mye :(

 

Mulig Gears of War blir noe da, men litt usikker på hvordan det blir. Håper det blir mer utforskning med skrekk elementer enn sitte bak et dekke og skyte på fiender. De siste filmene kan tyde på det. Men vi får se.

 

Venter litt spent på Superman spillet, men har ennå ikke sett noe ingame der fra hvordan det vil fungere å styre superman. Er litt i tvil på at de kan klare det godt nok. Håper det kommer ingame film snart.

 

Noen andre forslag til spill folkens? Vil gjerne skrive flere på listen min.

 

edit:

 

Holdt på å glemme Spiderman 3 som kan bli bra. Men håper de går mer tilbake til hvordan Spiderman 2 var istedet for Ultimate Spiderman som var en stor skuffelse.

 

Ser også at det er kommet ingamefilmer av Superman. *stikke å se på de!*

Endret av TCi
Lenke til kommentar
@ Crockett:

Ah, visste det var noe jeg glemte. Alan Wake gav meg frysninger på E3 2005. E3 2006 traileren skuffet meg heller ikke. Tror dette kan bli veldig bra. Gleder meg veldig til å se mer fra dette.

Remedy klarte å gi skape så utrolig bra stemning i Max Payne. Så jeg tror ikke de svikter oss i dette spillet, jeg har stor lit til gutta i Remedy.

 

Her er E3 2006 traileren av Alan Wake:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game

 

BTW- for ikke så lenge siden var jeg redd for at Alan Wake skulle bli kansellert. Da det viste seg at Remedy hadde ingen til å gi ut spillet. Heldigvis snappet MS game studios opp Remedy, og gjorde dem til 1st party developer. Derfor er det XBOX360 og Games for Windows exclusive :)

 

Og er det noen som vet hvilken type spill A Wake blir?

Er det 1st person? 3rd person?

For all del, ikke la det være et FPS, da gråter jeg. Jeg vil ha et 3rd person action/horror/eventyr. Savner gode gamle spill som Max Payne!

6102543[/snapback]

Hadde ikke sett den. Ser fantastisk ut.

 

Visstnok er spillet blanding av open-ended free-roaming utforskingsdel, og actionpakkete horrorbiter. Slik jeg forstod så er det vel noe sånt som at man kjører rundt og snakker med folk om dagen, og når natten kommer sliter man. Tror jeg, tralalala.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet så er endel av den traileren ingame. F.eks når han kjører bilen bl.a .. Men jeg vet ikke 100%. Tror Alan Wake har release rundt høsten. Er ikke helt sikker. Står ingenting på alanwake.com heller.

6105993[/snapback]

 

Tror ikke alan wake kommer før 2007

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...