Gå til innhold

E3 - lovende spill til X360!


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Alan Wake er nok den som stjeler showet for meg.

6094162[/snapback]

Trur nok jeg er enig! E3 traileren som ligger på markedplace er herlig!

Liker slutten når man står på en øde plass med en lommelykt å ser rundt omkring, ser meget MEGET bra ut!

 

Ellers gleder jeg meg personlig veldig til WWE Smackdown vs Raw 2007!

Lenke til kommentar

Ja Pro Evolution Soccer 6 gleder jeg meg veldig til!

En av de titlene jeg faktisk gleder meg mest til er Crackdown. Ser ut som at spillutviklerne fører "GTA konseptet" videre og at det blir et slags superhelt spill. Med en god story kan det bli veldig bra.

 

Laster ned Alan wake trailer nå, en tittel som jeg ikke har lagt merke til før. Gleder meg...

Lenke til kommentar

Det jeg er overrasket over er at ingen nevner Just Cause! Ser utrolig bra ut når man ser på at man kan bevege seg over 1000 kvadratkilometer med båt, moped, motorsykkel, bil, fly, helikopter og Skydiving.

Spillet kommer ut på Xbox360 og kanskje PS2 og Xbox, men de to siste vil da aldri klare spillet like bra so en next-gen konsoll.

Jeg har ikke X360 for øyeblikket så jeg vet ikke hva grafikken skal være til dags dato, men jeg og de jeg har fortalt dette til synes at dette ser utrolig ut.

Les om spillet, se bilder og gameplay film.

Ser utrolig artig ut og når jeg kjøper burken til høsten (da microsoft forhåpentligvis har kvittet seg med de fleste feilene) skal jeg ha det spillet her!

:dribble:

Lenke til kommentar
Har ikke sett noen nevne Huxley her? :hmm:

 

mmofps til x360, med unreal3 motoren,

Huxley @ GameTrailers.com

 

De har også en veldig bra video med ingame på

Gamespot.com (link til preview og video)

 

Visste ikke om det før jeg kom over det tidligere i dag, men hvis spillet blir som de sier så tror jeg det kan bli Fest med boller og saft.  :thumbup:

6097930[/snapback]

 

Fy faen for en grafikk;) Dette likte jeg

Lenke til kommentar
Det jeg er overrasket over er at ingen nevner Just Cause! Ser utrolig bra ut når man ser på at man kan bevege seg over 1000 kvadratkilometer med båt, moped, motorsykkel, bil, fly, helikopter og Skydiving.

Spillet kommer ut på Xbox360 og kanskje PS2 og Xbox, men de to siste vil da aldri klare spillet like bra so en next-gen konsoll.

Jeg har ikke X360 for øyeblikket så jeg vet ikke hva grafikken skal være til dags dato, men jeg og de jeg har fortalt dette til synes at dette ser utrolig ut.

Les om spillet, se bilder og gameplay film.

Ser utrolig artig ut og når jeg kjøper burken til høsten (da microsoft forhåpentligvis har kvittet seg med de fleste feilene) skal jeg ha det spillet her!

:dribble:

6098159[/snapback]

 

 

Bare det ikke blir nok en dårlig Grand Theft Auto wannabe. Skal litt til for å toppe GTA serien..

Lenke til kommentar

Huxley ser veldig lovende ut! Grafikken er jo mildt sagt imponerende.

 

Just Cause ser for min del ut som Total overdose i HD, eller som thaAndre sa en oppusset True crime. Mulig spillet er morsomt, men ikke et slikt spill jeg forbinner med next-gen. Tipper det opprinnelig er laget for PS2, Xbox1 og portet til 360 eller lignende.

Lenke til kommentar

Syntes det er så lite informasjon på Huxley, skulle gjerne ha visst litt hvor mange forskjellige armorer det er innen hver klasse (light, medium, heavy) og hvordan mulighetene er for å lage en unik karakter.

 

Syntes det også er rart at ikke microsoft har brukt det mer til pr for 360'en.

Lenke til kommentar
Syntes det er så lite informasjon på Huxley, skulle gjerne ha visst litt hvor mange forskjellige armorer det er innen hver klasse (light, medium, heavy) og hvordan mulighetene er for å lage en unik karakter.

 

Syntes det også er rart at ikke microsoft har brukt det mer til pr for 360'en.

6100305[/snapback]

 

Helt enig. Første gang jeg hørte om spillet i går.

Lenke til kommentar

uff ja.. masse snadder som kommer snart.. kan si det slik.. dette kommer til og bli et DYRT år!

 

-Splinter Cell Double Agent

-Rainbow Six: las Vegas

-Gears of War

-Alan Wake

-GTA 4

-Medal of Honor: Airbourn

-Halo 3 (ikke sikker enda)

-Call of Duty 3

-Brothers in Arms 3

+

+

 

 

holde fast i lommeboken mens man kan :p

 

edit: leif

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Er virkelig imponert over spillisten til Microsoft nå!

Gleder meg blant annet til:

 

- Mass Effect

- Gears of War

- Saints Row

- Splinter Cell: Double Agent

- Rainbow Six: Vegas

- Brothers in Arms 3

- Call of Duty 3

- Alan Wake

- GTA IV

+

+

+

+

 

Som sagt ovenfor, det kommer til å bli brukt en del penger fremover :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...