Gå til innhold

E3 - lovende spill til X360!


And.rs

Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd en del demoer og sett trailere er jeg virkelig overrasket over hvor mange gode spill som kommer til X360. Halo3 har lenge vært trekkplaster nr 1, men er nå byttet ut med spill som Crackdown, Lost planet, test drive og Gears of war. I tillegg kommer selveste GTA4 til konsollen og det går rykter om at også "PS3 eksklusive" Assasin creed er på vei. Når jeg i tillegg legger til nært forestående titler som Saint´s row og ninty nine nights og en rekke andre gode titler som prey og alone in the dark ser det ut til at X360 har skutt gullfuglen.

 

X360 har vært gjennom spilltørket som de fleste nye spillkonsoller lider seg gjennom, og fremtiden ser lys ut med tanke på at online blir forbedret også!

 

Hva syns folkene her? Er det nå next gen begynner for fullt?

 

 

PS: Ikke diskuter hva som er best av PS3 og X360 i denne tråden da det allerede finnes veldig mange slike tråder allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg ser fram til akkurat nå er Splinter Cell Double Agent. Mulig noen her påpeker spill som jeg kanskje også vil se mer på.

 

edit: Ja Lost Planet virker litt lovende. Testet første del av demoen, har et potensiale, men håper de tweaker gameplayet litt mer til den endelige utgaven.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

venligst avstå fra å ikke like halo 3 i denne tråden. ikke kommenter dette innlegget, heller send en venlig melding på pm :)

 

ja er helt enig i at spill framtiden til 360 absolutt ser lys ut, er ikke lenger halo 3 som bare er det store trekkplasteret.

Lenke til kommentar
venligst avstå fra å ikke like halo 3 i denne tråden. ikke kommenter dette innlegget, heller send en venlig melding på pm :)

 

ja er helt enig i at spill framtiden til 360 absolutt ser lys ut, er ikke lenger halo 3 som bare er det store trekkplasteret.

6093248[/snapback]

Det er ikke det, bare at jeg ikke skjønner helt hypen rundt det. Har spilt begge. Jaja, får kanskje skaffe meg Halo 2 billig og prøve å spille det igjen. Og se om jeg klarer å spille mer enn noen timer :)

Lenke til kommentar

hehe det kan eg forstå vi er jo alle forskjellige. en kompis kjøpte halo 1 og 2 på grunn av alle gode kritikkene spillene hadde fått i media, men han likte ikke spillene i det hele tatt kjedelig sa han :dontgetit:

 

på samme måtte som eg ikke ser fram til det nye zelda spillet, ikke det at zelda spillene er dårlig, di bare ikke fenger meg :)

 

men det gjør halo til di grader og mange andre med meg. stor hype rundt spillet er det naturlig med tanke på hvor godt begge spillene har solgt og hvor gode kritikker generelt di har fått :)

Lenke til kommentar

Skuffet over folks inntrykk av Too Human. Har likevel store forhåpninger til det.

 

Bioshock ser ut til å ta plass som ett av de spillene jeg ser mest fram til. Virker sinnsykt. Er fan av System Shock og Thief seriene fra før av, så dette har jeg ventet lenge på.

 

Greier ikke å få hypet meg opp over Mass Effect. Eneste Bioware spillet jeg er virkelig glad i er MDK2, men etter det har jeg aldri helt gried å bli hektet på noen av spillene deres.

 

Blr også interessant å se hva japanske utviklere greier å gjøre med systemet. Lost Planet virker lovende.

 

Uansett.... Neste generasjon begynner først når Wii slippes. :p

Lenke til kommentar
Splinter Cell: Double Agent

Rainbow Six: Vegas

Too Human

Gears of War

 

Ting ser bra ut! Jeg gleder meg veldig. Neste generasjon gameplay er igang folkens :)

 

Kan btw tipse folk om litt E3 gameplay fra Splinter Cell: Double Agent.

http://www.gametrailers.com/player.php?id=10779&type=mov

6093841[/snapback]

Heh, vil ikke akkurat kalle det neste generasjons gameplay men :)

 

Lurer litt på Medal of Honor Airborn, men har mest lyst å spille det på Wii pga. kontrollen. Gjelder stort sett alle FPS som kommer. Men vi får se.

 

Kanskje Resident Evil 5 blir bra også. Syns ikke 360 har så veldig mye som kommer etter min smak. Håper sannelig Kameo 2 faktisk kommer, håper ryktene er sanne der.

Lenke til kommentar

Litt overrasket over at ingen nevner Alan Wake her. For dette var et av de aller største spillene på fjorårets messe. Jeg ble ekstremt glad når jeg så dette spillet på MS sin pressekonferanse, da det før E3 gikk rykter og ble skrevet nyheter av enkelte spillsider om at spillet ikke skulle vises på E3. Selv om det ikke var spillbart var jeg bare skikkelig glad for å se noe nytt fra dette spillet. Føler dette er et av de spillene som prøver å bryte seg ut og gjøre noe nytt som ikke er sett før. Mange av de andre spillene virker kule, men de går alle i kjente fotspor med sine egne varianter som gjør de bra, men jeg er også ute etter noe nytt, og dette spillet ser ut som en god kandidat. Et free-roaming grøsser spill satt i en Twin Peaks aktig by i USA, med hva som ser ut som grafikk som langt overgår Oblivion, og bussemenn som kommer ut om natta for å ta deg. Ble også overrasket over at det har gått til å bli en Xbox360 eksklusiv, det sier litt om at MS ser de gode titlene nye titlene og grabber de til seg, og det er vel det som er den store styrken til Xbox360, og det er nye spillserier. Ser på hva annet de viste frem i år og det er veldig mye utav dette som ikke er oppfølgere, men som ser ekstremt bra ut. Men Alan Wake er nok den som stjeler showet for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...