Wintermuthe Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei, I går når jeg spilte så skjedde det plutselig noe slik at alle personene rundt meg nå har en lilla sky rundt seg. Det skjedde rundt det tidspunktet jeg ble med i Blades. Hva betyr dette? Synes det ble litt plagsomt jeg - er det noe som forsvinner etterhvert? Er det ett eller annet drit jeg har plukka opp i en hule? muthe Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du har sikkert på deg noe som er enchanted med detect life Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 kan du definere åssen skyen ser ut, er det bare en kladd rundt dem så må du nok sette ned grafiken. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Er vel som tommy t sier, noe utstyr med detect life. Som forsåvidt er helt genialt inne i huler. Gjør sniking 100 ganger lettere.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Som sagt ovenfor her, så er det nok Detect Life spell' eller en item med enchantment som gir det.. Legendary Detect Life er alene verdt og bli master i Mysticism Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 OK - takk for svar! Det har i alle fall ingenting med dårlig ytelse på PCn å gjøre - skyen skal definitivt være der men greit å vite hva den er til. Skal bytte litt outfit og se hva som skjer. Dette er moro! muthe Lenke til kommentar
AndersBob Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Som sagt ovenfor her, så er det nok Detect Life spell' eller en item med enchantment som gir det.. Legendary Detect Life er alene verdt og bli master i Mysticism 6092884[/snapback] Jeg er vampyr. Jeg er blitt temmelig avhengig av Hunters sight. Fikk også litt fint slikt utstyr i Thieves Guild etterhvert. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har en Daedric Helmet som jeg enchantet med en Sigil Stone som ga Detect Life 180 ft. Ganske greit, jeg ser skyen leeenge før jeg ser selve personen (med fri sikt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå