Gå til innhold

Freeze i Dreamfall


Anbefalte innlegg

Det er ikke mange spill jeg kjøper, men Drømmefall har jeg gledet meg til, og når dama var borte en helg og eksamen var over kjøpte jeg collectors edition. men...

 

Spillet fryser! Kommer en underlig lyd fra HD og spillet fryser pc'n helt. Må slå av og på strømmen. Dette skjer kun kort tid etter oppstart, i menyen eller i spillet. Skjer etter 2-3 min ca. Har oblivion, WoW, Hl2 uten å ha problemer med disse.. Antar derfor at det ikke er varmeproblemer.. kjent på rambrikkene på kortet og de er ikke ubehagelig varme. Har også lukket alle programmer i bakgrunnen uten at dette har hjulpet

 

Har POV 7800GT med nyeste driver, ASUS A8N sli-deluxe, 2gig corsair xms c2 AMD Anthlon 3700+ (OC 2,625ghz) Hitachi deskstar t250, hiper R psu, creative x-treme music(full installasjon)

 

All hjelp settes umåtelig pris på.

 

Er en tråd om dette problemet på funcoms ofisielle forum, men ikke løst problemet.

 

Fler som har hatt dette problemet med dreamfall? Løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ei venninne som sliter med samme problemet. Hun har 3500+, asus A8V, 2x512, Geforce XT@GT (16/6), creative audigy 1, bla bla bla.

 

Får spilt et lite stykke, så fryser alt. Skjer ikke med noen andre spill vi har testet. Ingen løsning her heller :(

6130027[/snapback]

 

Dette spillet er følsomt for overklokking! Mitt problem var at prossessoren var overklokket. Prøv og sett alle innstillinger på auto/default i bios. pass også på at din veninnes gpu ikke er overklokket.

 

Ellers kan du prøve den nye BETA driveren fra nvidia. Dette har også hjulpet mange

 

Lykke til

Endret av Gummun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...