Øystein.F. Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Eit av dei verkeleg store spela til Xbox 360 kjem frå Epic Games, og set deg inn i ei mørk og futuristisk verd. Les mer Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ja, for jeg er ikke misunnelig. Dette hørtes bra ut. Kan det bli en klassiker tro? Det viktigste er likevel, som flere skriver, at spillet engasjerer og at stemningen er tilstede. At spillet i tillegg er en grafisk perle er en pen bonus. A-knapp funksjonene hørtes veldig bra ut, det gjør det hele veldig intuitivt å spille virker det som. Gleder meg mer nå ja. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Detta skal jeg ha meg :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Dette spillet gleder jeg meg sinnsjukt til! Taktikk og action liker jeg veldig godt, derfor liker jeg også Splinter Cell-spillene. Alt med dette spillet høres jo bra ut, og det kommer ut i år! Endret 13. mai 2006 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Synd at det kun kommer til xbox 360 Det virker som om dette er et spill som man burde få med seg. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kommer helt sikkert til pc også slik at man kan spille mot hverandre uavhengig av plattform når Vista kommer (Live Anywhere) Men det kommer nok ikke til PS3. Lenke til kommentar
Myggleif Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ett av de spillene jeg virkelig ser frem til, og er en av grunnene til at jeg snart skaffer meg 360:) Lenke til kommentar
tåa Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Unnskyld meg, men er det bare jeg som synes Gears of War ser forferdelig kjedelig ut? Jeg har sett frem til dette spillet lenge, men etter at jeg så E3-filmen falt min begeistring dramatisk. Ser jo ut som kill.switch med monstre. Endret 13. mai 2006 av tåa Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Dette, sammen med Blue Dragon og Alan Wake er en av grunnene til at jeg vurderer å skaffe meg 360, men jeg kan jo håpe at MS lanserer nemte spill på PC i tillegg når de starter Vista-game prosjektet sit og Live Anywhere. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Typisk, når det først kommer et "revolusjonerende" FPS/TPS, får vi det ikke på PC. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Det med A-knappen høres jo ut som det samme som Ghost Recon. Løper en fram og trykker A kaster han seg ned. Går man og trykker A sklir han ned på huk. Løper man mot en vegg og trykker A bruker han veggen som dekning. Altså, ikke noe nytt denne intuitive A-knappen. Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Dette blir helt klart et konge spill! !! :D Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 *Sikle* Dette spillet må jo bare kjøpes. Det er lengesiden jeg har lat meg sikle nedover tastene på tastaturet etter et slik spill. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) for flere andre GOW ingame videoer sjekk ut linken. blir xbox360 når dette kommer ut. http://games.teamxbox.com/xbox-360/1167/Gears-of-War/ Endret 18. mai 2006 av cock hammer Lenke til kommentar
coban Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Forøvrig så er spillet konge og jeg MÅ ha dette:-) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Eg har no sletta nokre totalt unødvendige innlegg om målforma på artikkelen. Gamer.no er ein norsk nettstad, og følgande er artiklane og på norsk. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Ser EKSTREMT frem til dette spillet. Redd for at det fort kan komme til å skuffe, forventningene tatt i betraktning, men leverer det halvparten av det jeg håper på, så er jeg happy! Endret 26. mai 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nok et innlegg om nynorsk er fjernet, forfatteren fikk også en ukes ferie fra forumet. Innlegg som går på artikkelens målform, Gamer.nos valg om å ha artikler på nynorsk eller moderatorers avgjørelser møter samme skjebne. Det er riktig synd at enkelte ikke besitter evnen til å forstå nynorsk, men det er deres problem, ikke artikkelforfatterens. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 kan ikke skjønne hvordan folk klarer å ikke forstå nynorsk, det er jo så likt vanlig bokmål. jeg er selv fra hamar og har aldri hatt noen problemer med det. og on topic så ser dette grisefett ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg