Alexi Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Tenkte jeg skulle lære asp, men vil .net være fremtiden? Er det noen vits i å lære og bruke den "gamle" asp, vil den kunne brukes fremover? Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Tenkte jeg skulle lære asp, men vil .net være fremtiden? Er det noen vits i å lære og bruke den "gamle" asp, vil den kunne brukes fremover? 6092466[/snapback] Gamle asp vil nok støttes av IIS i mange år fremover, men jeg ser INGEN som helst grunn til å velge asp fremfor asp.net. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 skal du lære deg en av de to vil jeg også anbefale asp.net... Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Helt klart asp.net, ihvertfall hvis du tenker på jobbsituasjon. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det er liksom noen år siden det kom noe særlig nytt til asp. Asp.net var vel en ganske etterlengtet oppdatering, og som alle andre her ser jeg ingen grunn til å gro fast i gamledager Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 ASP.NET er NÅ, ikke fremtiden. Det har vært i bruk i flere år. Det er virkelig bortkastet tid å lære seg asp i stedet for asp.net... ASP.NET er sikrere, lettere å jobbe med, kan debugges hvis du bruker en saklig editor etc etc. Kirikiri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå