Zeppelin Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har to splitter nye PCer i huset, som jeg har bygget selv, og sittet opp i nettverk. Jeg klarer share dokumenter, musik, bilder osv., men klarer forstar ikke hvordan man installerer en skriver. Har XP Profesional. Et til lite problem, som du sikkert har forstatt har jeg ett problem med tastaturet. Klarer ikke a skriver ae, oe og aa. Jeg klarer heller ikke a skrive alfakroell pa vanlige maaten. Lurer p[ om det kan v're at jeg har stilt inn tastaturet p[ engelsk. Det er norsk tastatur. Vet noen om hvordan jeg kan forandre dette spoersmaa;stegn Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 På den maskinen som skriveren er innstalert, Start/settings/Printer and faxes høyreklikk på skriveren og vel "sharing" Hak av for å dele skriveren. På andre pc´r i nettverket går du inn på Start/settings/Printer and faxes trykk på "add printer" Søk etter printer i nettverk. Da bør du finne skriveren hvis resten av nettverket ditt fungerer. Hvis du kjører forskjellige OS, må du kanskje instalere en annen driver på PC2. På det andre spørsmålet ligger nok feilen i det du tror selv. Gå inn på Start/settings/Control panel/Regional and >Language setting. Sett spåkene til norsk. lykke til _________________ Athlon XP 1600+ MSI K7T PRO2 MSI Geforce 4 460 64 MB DDR Ram 512 MB DDR Apacer PC2100 Chieftec kabinett 340 W PS 2 x 80 GB Western Digital Plextor 24x40x10 Cd brenner Pioneer 106s DVD spiller http://www.cyprez.no [ Denne Melding var redigert av: Cyprez på 2002-10-05 13:41 ] Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Tusen takk for hjelpen! Jeg klarte [ installere skriveren, men jeg klarer forsatt ikke [ f[ tastaturet til [ fungere. Jeg tror jeg f[r stikke innom flexi/data.no og forklare problemet, da f[r jeg sikkert nytt. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Og du er sikker på at du har fått satt tastaturet til norsk? Under Regional and Language options, må du klikke "Languages" fanen og igjen velge "details" der har du tastatur språket. Fjern gjerne andre en norsk. Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Tusen takk! Nå fikk jeg det endelig til! Der sparte du meg for masse arbeid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå