iChristian Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ja, headingen sier vel sitt, jeg har noen m4a filer liggende som jeg ikke får spilt av, jeg må konvertere dem til mp3. Jeg har Ubuntu. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Vær så snill å la meg få bumpe litt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Så jeg kan anta at dette ikke går? Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Vel, du trenger å dekode filene med en AAC-dekoder (Det finnes ikke noe "m4a"-lydformat, det er AAC-lyd i en MP4-kontainer). Det du får som output fra AAC-dekoderen, må du enkode med en MP3-enkoder (LAME er det opplagte valget). Om det finnes noen applikasjon til GNU/Linux som automatiserer denne prosessen, aner jeg ikke. Men transcoding fra et lossy format til et annet er en veldig dum ting. Hvorfor ikke installere en plugin for AAC til spilleren du bruker istedenfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå