Millmax Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei Jeg har lest en del steder på nettet at denne 133 FSB CPUen spretter rett opp med 200 FSB. Core frequency økes da fra 2.6 GHz til 4.0 GHz. Økningen krever visstnok vannkjøling, men skal være stabil som bare det. Er dette for godt til å være sant, eller kan vi faktisk forvente en 4 GHz dualcore til latterlige 950 kr? Det hadde vært interessant for mange om dere kunne testet dette :;-) Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Fant noe her på TomsHardware A 4.1 GHz Dual Core at $130 - Can it be True? Kanskje ikke så dumt mens man venter på å se hva "Conroe" er god for, og faller litt i pris. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei, det der er en meget spennende prosessor ja. Dessverre har vi hatt litt problemer med å skaffe en via de vanlige kanaler. Test er uansett planlagt. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei, det der er en meget spennende prosessor ja. Dessverre har vi hatt litt problemer med å skaffe en via de vanlige kanaler. Test er uansett planlagt. 6092428[/snapback] Da må dere teste overklokking med skikkelig kjøing. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg ser du har etterlyst litt klokking før, det er nesten så jeg skal love deg litt skikkelig klokking denne gangen. Men bare nesten altså. Følg med, så kan det jo hende at det dukker opp en test om en stund. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Takk for testen - spesielt del 2 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå