Nstin Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Heisann, kjære forumbrukere. Jeg har et aldri så lite problem med mitt skjermkort. Når jeg skrur på pc'en så fungerer skjermen helt til login screenen da skrur den seg av og knappen på skjermen lyser gult. Dette har skjedd før, men jeg husker ikke hvordan det ble fikset. Jeg har også prøvd å bruke en annen skjerm, men med samme resultat. Så jeg er ganske sikker på at det er skjermkortet. Hjelp mottas med veldig stor takk Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 ja fortell hva du har innmat er det nytt gammelt fortell om din psu, har du koblet molex/pci-e kabel til skjermkortet utenom osv beskrivelse av det du har av pc, brukt/nytt/gammelt/ hvor lenge har skjermkortet virket før dette, skjedde det plutselig. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Nå skal det nevnes at jeg ikke er noen ekspert på data akkurat, jeg er bare en gamer hehe. Men det fungerte før jeg flytta pcen, men det skjedde ikke noe under turen. Jeg trur jeg har et G-force fx 5200 kort, hvis det sier deg noe. Pcen er et par år gammel. En Asus terminator eller predator eller noe sånt. Det andre du spør om vet jeg ikke hva er desverre Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hmm... Det kan høres ut som skjermkortet er ustabilt på en eller annen måte, men hva som er grunnen til det er ikke godt å si. Er du sikker på at det er kun skjermen som slår seg av, og ikke hele maskinen som fryser? Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har du sjekket att kortet sitter skikkelig på plass i agpslotten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå