Gå til innhold

Problemer med X1900XTX


l1ght

Anbefalte innlegg

Hei, har akkurat fått ATI MSI X1900XTX, og satt det inn og instalerte uten problemer.

 

Men etter at jeg skulle ta en kjapp rs, så kommer det ikke opp noe bilde, og pcen starter ikke orntlig opp. Det eneste som skjer er at CPU vite + Grafikkort viften går 100% og bare fortsetter med det uten at noe skjer på skjermen, den foblir svart.

 

Jeg har akkurat kjøpt meg en Mist 600w PSU og det ting er heller ikke bedre med den gamle PSU'en.

 

hva kan være feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men med engang jeg putter i mitt gamle kort, så funker alt igjen uten problemer, men det er kun med det nye über kortet :(

 

Og kortet passer perfekt nedi sloten, så det er PCI-E, men fatter ikke hva som er feil

Endret av l1ght
Lenke til kommentar

avinstaller driver, drivercleaner så installer en ny driver, en annen enn den du har, enten en eldre/nyere.

 

Se bakpå misten om det er sånn sett flere railer i sammen, hørt det skal være4x15amper i den på 12, så det skal vel ha lite å si på den 600 watt mist.

se på temperatur. feste i kjøleelementet er på plass.

oppdater bios, prøv med forskjellige oppsett ram.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
avinstaller driver, drivercleaner så installer en ny driver, en annen enn den du har, enten en eldre/nyere.

 

Se bakpå misten om det er sånn sett flere railer i sammen, hørt det skal være4x15amper i den på 12, så det skal vel ha lite å si på den 600 watt mist.

se på temperatur. feste i kjøleelementet er på plass.

oppdater bios, prøv med forskjellige oppsett ram.

6092213[/snapback]

 

:love: u saved my life, trodde at 5K hadde gått til helvette nå, men tatkket deg så har jeg et E-liv igjen :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...