jensens Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Heisann. Jeg ønsker gjerne en gjestebok som støtter mysql, slik alle innlegg blir lagra i mysql database, har funnet en her på forumet som ziller laga, men den fikk jeg ikke til. Jeg skal og ha smilies i gjesteboka, noen som har en slik ferdig kode ? Eller eventuelt vet hvor jeg kan finne? Takker for svar om noen har. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Heisann. Jeg ønsker gjerne en gjestebok som støtter mysql, slik alle innlegg blir lagra i mysql database, har funnet en her på forumet som ziller laga, men den fikk jeg ikke til. Jeg skal og ha smilies i gjesteboka, noen som har en slik ferdig kode ? Eller eventuelt vet hvor jeg kan finne? Takker for svar om noen har. 6091959[/snapback] hotscripts.com Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 mikka her på forumet har laget en gjestebok som er veldig enkel og bruker mysql. http://palmekraft.net/index.php/2006/04/sc...sibel-gjestebok synes at vi burde promotere scripts osv av folk på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå