Gal_ape Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Dette er et problem som bare skjer når jeg er på lan, og det skjer BARE med spill som må startes gjennom Steam! Hvis jeg f.eks starter CS:S gjennom "my games" lista som man finner på steam, kommer den vanlige lille loading screenen opp, den som vises FØR man eventuelt får fullscreen. Etter at den lille loading tingen forsvinner, skal vanligvis spillet starte, men det gjør det altså ikke! MEN hl2.exe legger seg som bakgrunnsprosess... ?!?!?? WTF!?!?! Og enda verre er at jeg ikke kan avslutte hl2.exe... via crtl+alt+delete!! Noen har opplevd det samme? Håper at noen kan hjelpe meg med dette problemet.. skjer BARE når jeg er på lan Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 noe med ip å gjøre? internett addresse fra hjemsted/lan skifte Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 noe med ip å gjøre?internett addresse fra hjemsted/lan skifte 6092327[/snapback] hmm... kanskje! Vi har hatt en del lokale nettverksproblemer her...! noen idé om hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har ingen problemer med Steam på LAN. Sikker på at du har lasta ned updates og gjort spillet klar for "oofline mode"? (hvis dere spiller uten internet) Kan jo også være noe fucka med PCn din da:p Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har ingen problemer med Steam på LAN.Sikker på at du har lasta ned updates og gjort spillet klar for "oofline mode"? (hvis dere spiller uten internet) Kan jo også være noe fucka med PCn din da:p 6095182[/snapback] merket at når jeg skrur av Norton Internet Security så starter alt av mp spill som normalt.. Aner ikke hva det kan være men jeg vet at det har noe med Norton å gjøre... Noen som vet? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Da går du over til NOD32 6098445[/snapback] hva er det ? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 _NOD32_ er vel kanskje det beste antivirusprogrammet du får tak i. Bruker nesten ikke noe resurser og stopper alle virus. Anerkjent i utlandet, men er desverre ikke like utbredt her i Norge. Microsoft brukte det tidligere på alle sine PCer og til å scanne CDer med programvare før de ble sendt ut til butikkene. Nå har de gått over til det amerikanske selskapet McAfee. (NOD32 er fra estland eller noe ) Anbefales på det stekerste! Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 kan man få lasta ned ditta nod32 en plass? eller må det kjøpast? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 har samme problemet, men funker ikke når jeg logger ut av norton! hva gjør jeg? jeg skal ha et stort lan neste uke.. og vil gjerne kunne spille cs Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 da er herved cs oppe å går.. =P etter 5timer med formatering og innstallering av xp Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Diskusjon rundt hva man finner på side xxx på nett er ikke akseptabelt og er slettet fra diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå