Gå til innhold

Hva er din sivilstatus?

Zappza

691 stemmer

1. 1. Hva er din sivilstatus?

• Gift
      11
    • Samboer
      40
    • Skilt
      0
    • Seriøst forhold
      92
    • Tulleforhold
      41
    • Singel
      488
    • Akkurat slått opp
      19

Anbefalte innlegg

Du er 16 år.. På den tiden hadde jeg knapt oppdaget hunnkjønn. Det virker dog som tidene har forandret seg litt.

Stress ikke med jenter.. Du får tidsnok oppleve hva det koster i form av tid og penger, og alle gleder og sorger som kommer med.. :)

6146874[/snapback]

Og dette har du all erfaring med :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er 16 år.. På den tiden hadde jeg knapt oppdaget hunnkjønn. Det virker dog som tidene har forandret seg litt.

Stress ikke med jenter.. Du får tidsnok oppleve hva det koster i form av tid og penger, og alle gleder og sorger som kommer med.. :)

6146874[/snapback]

6146975[/snapback]

"Oppdaga" jenter i 6. klasse, men har ingen erfaring med skapningene xD

Lenke til kommentar

Singel og litt lei av det, men jeg har skjønt at jeg enten må ha meg en jente som deler min lidenskap for data og elektronikk (til en viss grad ihvertfall), eller en som har mye annet å gjøre.

Første ville helt klart vært det beste.

Lenke til kommentar
Dette var en deprimerene tråd. å det faktum at noen har klart å holde på samme dama i 7 og 9 år får meg bare til å føle meg verre. Etter at jeg har skrevet dette skjønner nok de fleste her at jeg er singel.

6147102[/snapback]

Du er 13 år gammel. Hadde du hatt samme dame i 9 år, så hadde du møtt henne i barnehagen. Slapp av kjære deg, ingen på din alder har hatt noe skikkelig forhold.

Lenke til kommentar

6146874[/snapback]

6146975[/snapback]

Å si at jeg har all erfaring med ville bare vist at jeg ikke har noen erfaring..

Jeg har hatt samboer i 7-8mnd'er, et par relativt lange forhold, lengste pt er på to år.. Jeg har litt erfaring, nok til å vite at jeg aldri kommer til å skjønne meg helt på det motsatte kjønn. De bringer mange gleder, og en del sorger innimellom..

Men, hvordan greier man seg uten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...