iChristian Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Bør Norge få fritt sinnsykehusvalg? (Ja jeg vet det er feil bruk av ord, men unnskyld meg for akkurat det nå, det er ikke ment nedlatende.) Vi har jo fritt sykehusvalg, men bør vi få dette når det gjelder psykiatriske tjenester? Lenke til kommentar
Havana Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 godt poeng, hehe:P you made my day lomz, var små deppa i dag, men når er jeg lykkelig Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Så søtt var responsen fra fruen, men personlig vet jeg ikke helt hvordan jeg skal ta innlegget ditt, bortsatt fra at jeg smilte.. hehe Lenke til kommentar
Havana Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 vent denne posten var en spøk, eller? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) vent denne posten var en spøk, eller? 6091916[/snapback] Faktisk ikke, var dønn seriøs, jeg er medlem av Landsforeningen for Pårørende innenfor psykiatrien Jeg likte faktisk innlegget ditt veldig godt Endret 12. mai 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Havana Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 ok, beklager hvis det hørtes fornærmende ut, med tanke på at du da har pårørende med psykiske lideleser.... jeg trodde at det var ment som en spøk... men tja, hvis vanlige sykehus har det, hvorfor ikke også psykiske Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 ok, beklager hvis det hørtes fornærmende ut, med tanke på at du da har pårørende med psykiske lideleser.... jeg trodde at det var ment som en spøk... men tja, hvis vanlige sykehus har det, hvorfor ikke også psykiske 6091954[/snapback] Jeg tok den ikke fornærmende... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 men tja, hvis vanlige sykehus har det, hvorfor ikke også psykiske 6091954[/snapback] Sant. Langt ifra alle psykiske tilstander ødelegger dømmekraften i den grad at en pasient ikke burde få velge sykehus. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Lomz: Når du skal lage en slik tråd, vær vennlig å ta deg litt tid til å finne en passende emnetittel som ikke bryter med retningslinjene, som forøvrig er _svært_ klare på det området. Denne tråden stenges, du kan opprette en ny når du har funnet en bedre emnetittel og ett bedre førsteinnlegg. Endret 13. mai 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg