Kreutzfeld Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Er det noen som har erfaring med disse mp3-spillerne? Jeg lurer spesielt på om de "husker" hvor den var når man slo den av slik at man slipper å begynne på nytt hver gang? Den spilleren jeg har nå gjør det ikke, og det er til å bli gal av. Jeg vurderer å kjøpe denne: Logik 1GB Eller kanskje denne: Packard Bell 1GB Endret 12. mai 2006 av Kreutzfeld Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Det er en egen forumkategori for mp3-spillere her på forumet. forøvrig kan jeg tipse deg om at det kommer mer og mer mobiler med innebygget mp3-spiller på markedet fremover. Kanskje det kan være et alternativ å slå to fluer i en smekk? Det har jeg gjort Lenke til kommentar
Kreutzfeld Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Det er en egen forumkategori for mp3-spillere her på forumet. forøvrig kan jeg tipse deg om at det kommer mer og mer mobiler med innebygget mp3-spiller på markedet fremover. Kanskje det kan være et alternativ å slå to fluer i en smekk? Det har jeg gjort 6091921[/snapback] Hvor er den kategorien? Kan ikke finne den. Jeg foretrekker en mp3-spiller av flere årsaker. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Det er en egen forumkategori for mp3-spillere her på forumet. forøvrig kan jeg tipse deg om at det kommer mer og mer mobiler med innebygget mp3-spiller på markedet fremover. Kanskje det kan være et alternativ å slå to fluer i en smekk? Det har jeg gjort 6091921[/snapback] Hvor er den kategorien? Kan ikke finne den. Jeg foretrekker en mp3-spiller av flere årsaker. 6092049[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=203 Lenke til kommentar
Kreutzfeld Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Under kultur ja. Selvsagt. Det var jo også en plassering. Har opprettet denne diskusjonen der nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå