simpson Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Her er to versjoner av samme bilde. Motivet er noen artige, små fisker som jeg ikke vet navnet på. Bildet er tatt med et Ixus 500 med undervannshus. Undervannsbilder skal vel helst være i farger, men tenkte det kunne bli stilig i svart/hvitt siden fiskene er svarte og hvite... Eller hva synes dere? Tar gjerne i mot tips til redigering i PS også. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Vært i syden eller? Stilige bilder! Spar dem! Lenke til kommentar
simpson Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Vært i syden eller? Stilige bilder! Spar dem! 6091328[/snapback] Bildet er tatt i Australia, på vestkysten. Det var veldig klart vann og masse lys, perfekt for snorkling! Lenke til kommentar
Climber Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg synes sort/hvitt bildet ble veldig effektfullt, men det er vanskelig å se at det er fisker. (Det gjelder forøvrig for begge bildene.) Enig i at undervannsbilder oftest er penest i farger, men på fargebildet har det hvite i fiskene et sjenerende rødstikk. Med mindre de faktisk hadde et slikt rødlig skjær synes jeg du bør prøve å redigere det bort - eller gå for sort/hvitt bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå