Even. Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Har nå mekket meg et nytt design til portefølje-siden min. Er ikke ferdig, men jeg vil gjerne ha litt respons på selve oppsettet. Lurer også på hvordan jeg kan kode dette med css. Har tenkt på å bruke "faux collumns" og floate menyen, logoen og tekstfeltet. Men, det går vel ikke ann å floate to elementer under hverandre med samme elementet til venstre. Litt vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Spennende design med store potensialer. Bakgrunnen på menyen ble litt "vill", hva med å prøve med én enkelt farge (for eksempel oransje)? Ikonene på menyen kunne med fordel vært skalert litt ned. Kanskje teksten burde stå under ikonene? Selve logoen blir litt anonym i det hele, og det at den står loddrett hjelper ikke akkurat. Jeg har ingen gode forslag til hvordan, men jeg synes at den burde fremheves bedre. Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Liker dette designet, friskt og rent! Kan sikkert hjelpe deg med floatingen, men jeg er ikke sikker på om jeg forstod helt hva du mente? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Takker for innspill, skal komme med et nytt utkast etter jobb. Tanken er å lage en slags logo (har noen forslag liggende) i lignende farger so menyen og evt. lage en footer som matcher toppen. Med floatingen mente jeg slik: Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Riktig! Den floatingen er ikke noe problem, så det trenger du ikke bekymre deg for! Antar at du er kjent med diver, om jeg ikke husker feil? Lag en wrap, flyt "logo"-diven til venstre, og header- og innholdsdiven til høyre... ved å sette en bredde på disse som ikke overgår bredden på wrap'en skulle resten løse seg glatt Dersom dette ikke var forståelig, skal jeg prøve å utdype Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Nå har jeg krympet ikonene i menyen. Jeg prøvde meg også litt frem for å gjøre logoen mer synlig. Vet ikke om jeg liker det, men hva synes dere? Endret 13. mai 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Med det samme jeg var så godt i gang Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Jeg prøver meg på en liten bump Hvilket av forslagene ovenfor er best? Jeg vet at ikonene i menyen står skjevt i forhold til teksten, men det har jeg ordnet. Selv heller jeg mest mot det siste. Endret 15. mai 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg prøver meg på en liten bump Hvilket av forslagene ovenfor er best? Jeg vet at ikonene i menyen står skjevt i forhold til teksten, men det har jeg ordnet. Selv heller jeg mest mot det siste. 6109018[/snapback] Jeg likte best det første Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Eg og, men eg blir litt distrahert av den loddrette logoen din, eg snur på ein måte litt på hovudet for å kunne sjå det, og det er litt distraherande. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Og jeg likte den siste best -- utdype? Neida. Synes du har mye bra her. Savner å sette produktet i fokus. Hva kan du levere, liksom? Hei dette er min portefølje er på en måte noe man har sett tusen ganger før. Jeg ville ha satt ting som nyheter og velkommentekst litt bort og vekk. Kan godt ha det med, dóg ikke gi det så mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Er vel egentlig en ren porteføljeside hvor jeg vil legge ut alt fra web-design til tegning, bilder, 3d-figurer og animasjon. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg likte ikke det siste designet like bra, den fargeforskjellen i bakgrunnen passet ikke i mine øyne. Kan også si noe som er sagt før: Logoen får meg rett og slett til å snu på hodet, ikke 100% behagelig... Men Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Har nå kommet meg etter gårsdagen og begynt å jobbe litt med siden igjen. Har: + Lagt til "siste prosjekt" under velkomstteksten. Det prosjektet som er uthevet med oransje er hover-effekten. + Fjernet gradienteffekten fra den nederste delen av bakgrunnsbildet. Synes selv at logoen hang litt mer sammen med siden når den var todelt og ikke ensfarget. Jeg har ikke funnet på noe lurt med logoen. Har prøvd å ha bokstavene riktig vei med vertikal tekst, men det ble litt...rart. Ellers har jeg prøvd å legge logoen over menyen, men da ble siden veldig smal. Så her er jeg helt åpren for nye ideer. Et bilete: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå