Gå til innhold

Problemer under klokking av POV 7800GT

Anbefalte innlegg

Driver og klokker mitt POV 7800GT her, men støter på et litt merkelig problem. Når jeg justerer frekvensen i nVidia sitt eget program nTune, og deretter tester for artifacts med ATITool, får jeg noen merkelige resultater. Av og til klokker den opp til 480/1250, andre ganger får jeg artifacts allerede ved 440/1100.

Noen som vet hva dette er for noe?

PS: Hva er maks man kan klokke dette kortet med stock kjøler? Idle temp er på 44 C

Endret av SN25P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

idle temperatur sier jo ingenting

du må se på temperatur på load... på idle vil ikke temperaturen stige nevneværdig i windows selv om du klokker... :jeg mener, det er på load du ser det virkelig store utslaget i temperatur...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Sannsynligheten er jo forsvinnende liten uten mods. i.e. skjære hull på siden av kabinettet.

Men så kjøper man generellt sett ikke barebone SFF kabinetter når man skal blodklokke heller da...? Det er jo ikke merkelig at det blir varmt inni der..

Lenke til kommentar

Det er jo standard strömtilkopling, og 4 skruer rundt cpuen til feste av kjöler, Hvis jeg finner en liten kjöler burde det jo gaa bra. Eller?

@MrLee: Jeg skjönner at det blir litt varmt, men har sett folk uten mods ha det mye kjöligere enn jeg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...