WebWarrior Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg prøver å fikse en bekjent's PC. Selvbygd system. Ved pålogg gir den et pip (etter passord er skrevet inn) og nekter å gå videre før jeg trykker Ctrl alt del.Når jeg da kommer inn funker alt fint inntill avslåing hvor bluescreenen kommer opp; DRIVER POWER STATE FAILURE. Jeg har lagt inn de nyeste driverne for alle komponentene i PCen, inklusive chipsett. Nå lurer jeg på hva det kan være. Den kjører XP Pro. Lenke til kommentar
Redfist Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg hadde det samme problemet selv. Prøv å reinstaller windows, det hjalp for meg, nå har jeg ingen problemer med systemet. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 12:45, skrev Redfist:Jeg hadde det samme problemet selv.Prøv å reinstaller windows, det hjalp for meg, nå har jeg ingen problemer med systemet. Jaja... Får vel spørre ham om jeg kan gjøre det da... (WebWarrior liker ikke å gi seg da men...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå