Gå til innhold

Rogue i instancer


Anbefalte innlegg

Dagger rogue: BS/Evis spamming, Feint når du kan, vanish når du tar aggro på bosser.

 

Sword: SS/Hemo/Evis spam + SnD , og blade flurry & adrenaline rush når de er klar eller evt spar de opp til bosser.

 

Usikker på SnD/combat build med daggers, så der skal jeg ikke uttale meg.

 

og hva skjedde med å prøve seg fram?  :hmm:

6091043[/snapback]

vanishe når du tar agro på bosser? drar agro på en boss i bwl kan du ødelegge mye, også whipe raidet.

 

edit;

daggerrogue - spammer backstab og evi

sword - hold SnD oppe hele tiden og bruk evi om du har nok points

husk, bruk instant poison(annet enn i mc, der trenger du ikke)

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har raida en del nå for å si det sånn, og er bare et par tips jeg kan fortelle deg.. uansett om du bruker mace, sword eller dagger. Er specca dypt i assassination, combat eller subtetly.. du bruker SnD for DPS uansett, så det viktigste er å holde SnD oppe hele tiden, og ja hvis du bruker dagger som trådstarter gjør, så for guds skyld bruk backstab, ikke sinister strike  :p

6670173[/snapback]

 

Spiller som en av de få på amerikansk server og hva jeg ser her er litt skuffende. For min egen del synes jeg sverd rogues er bare late folk som gjør Ok damage med godt gear og gode våpen. Dagger og Backstab vil altid kunne slå Sinister strike. Og jo jeg er helt enig SnD rocks! Jeg er selv dagger spec og har vert der du ikke har lyst å vere på en stund og noen sa combat dagger spec i BWL ikke funker .. komigjen! Min spec har vert en stund nå 16.25.10 men jeg kunne like så godt vært assasination liker det også men uansett daggers er mer jobb men gjør mer Damage i PvE enn sverd. Bare husk SnD. Igjen har vi en patch som kommer kanskje i dag eller neste uke noe som burde etter hva jeg har sett ut av talent treet oppe damagen roguene gjør. Med patchen vil jeg som dagger rogue faktisk få meg Adrenaline Rush gå 15.31.5 kommer til og bli en del å huske på men jeg vil kunne tro at det vil pwne!

Eviscerate-- hva er det:P i endgame bruker jeg det skjeldent kanskje på vael siden jeg bygger opp points så fort men ellers SnD:D

 

daffy :w00t:

 

PS hvis du er Daggers og bruker Sinister Strike er du i den høyeste avdelingen av NOOOBS i dette spillet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...