Gå til innhold

Rogue i instancer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det spiller absolutt ingen rolle.

6094349[/snapback]

 

Klart det gjør. Om han har buffa seg langt oppi 40-prosentene i crit, 1600 ap osv burde han komme høyt på damagelista selv med de talentsene.

 

Edit: Damage, ikke "famage" :D

6094400[/snapback]

 

 

Ja. det er jo vanlig at raidet bare buffer en person. Noen potion vill ikke gjøre SÅ store utslag.

Lenke til kommentar
Det spiller absolutt ingen rolle.

6094349[/snapback]

 

Klart det gjør. Om han har buffa seg langt oppi 40-prosentene i crit, 1600 ap osv burde han komme høyt på damagelista selv med de talentsene.

 

Edit: Damage, ikke "famage" :D

6094400[/snapback]

 

 

Ja. det er jo vanlig at raidet bare buffer en person. Noen potion vill ikke gjøre SÅ store utslag.

6094515[/snapback]

 

Nei, men om han selv fyrte opp en scorporok-sak, mongoose, firewater, elemental stones også videre, i tillegg til å være i group med warrior og hunter (shout og aura) kan han få god damage, selv med det speccet.

 

Nå har jo ikke jeg en anelse om hvordan dette raidet var osv, men synes det var teit av Brutti å komme med et sånt latterlig "nei, det går ikke uansett"-svar, så jeg fyrte opp et eksempel.

 

Edit: Skriveleif igjen :wee:

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar
Seal Fate dagger er utvilsomt veien å gå om man ønsker allsidighet. For 100% pve er combat dagger et hestehode foran, men er utrolig råttent i pvp (egen erfaring)

6095102[/snapback]

Ja, er selv seal fate med daggers (Perdition's + CHT) nå, synes det er veldig bra, og en bra avveksling fra den evige SS->SnD spamminga med swords/combat-build :)

Lenke til kommentar
Er det ingen som har faktisk regna ut hva som egentlig er best? Sinister strike (backstab om du er dagger rogue) helt til du har 5 CP SÅ om man tar Eviscerate eller SnD?

6096224[/snapback]

Er jo avhengig av flere faktorer, bl.a. attack power, crit %, talents osv. Er vel neppe mulig å regne ut generelt for alle 60 rogues som finnes hva som er best.

Endret av Pug
Lenke til kommentar
SnD gir jo +30% normal hvit skade i X sekunder, og det skulle ikke være vanskelig å få bedre enn 1k - 2k crit på Evis med en 5 CP SnD.

6099024[/snapback]

Samtidig så er du jo avhening av at fienden din ikke beveger seg stort slik at du mister noe av tiden på SnD til å skifte posisjon, og av at ikke moben dør før SnD er ferdig. I tillegg så scaler jo SnD med gear, mens det gjør ikke evisc, så om du har veldig dårlig gear kan det jo hende evisc lønner seg.

Lenke til kommentar
Det spiller absolutt ingen rolle.

6094349[/snapback]

Hvor mye damage jeg gjør gjennom en lang kamp/raid avhenger veldig mye av hvilken shaman og warrior jeg har i gruppa. Noen ganger setter shamanene ned totems, og andre ganger synes de vel at det bedre å heale(ikke vet jeg..). Med warriors, så er det ikke alltid at battle shout er improved, så der kan du buffe en del dps.

 

Så hvor jeg havner på dmg meter har mye å gjøre med hvem som er i gruppen min.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har raida en del nå for å si det sånn, og er bare et par tips jeg kan fortelle deg.. uansett om du bruker mace, sword eller dagger. Er specca dypt i assassination, combat eller subtetly.. du bruker SnD for DPS uansett, så det viktigste er å holde SnD oppe hele tiden, og ja hvis du bruker dagger som trådstarter gjør, så for guds skyld bruk backstab, ikke sinister strike :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...