Pozzolan Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei, Er 15 år og har god erfaring innen virusfjerning og slike ting. Hva slags jobb kan jeg få? Vil helst ha en jobb som har litt med IT/data slik som datakjeden eller noe lignende. Trenger ikke å være så mange arbeidsdager i uka eller kanskje bare helgearbeid da jeg går på skole. Hva tror dere? Er det mulig for en 15 åring å få seg jobb Lenke til kommentar
Kripos Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei, Er 15 år og har god erfaring innen virusfjerning og slike ting. Hva slags jobb kan jeg få? Vil helst ha en jobb som har litt med IT/data slik som datakjeden eller noe lignende. Trenger ikke å være så mange arbeidsdager i uka eller kanskje bare helgearbeid da jeg går på skole. Hva tror dere? Er det mulig for en 15 åring å få seg jobb 6090895[/snapback] det er faen meg vanskelig å få seg jobb;) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei, Er 15 år og har god erfaring innen virusfjerning og slike ting. Hva slags jobb kan jeg få? Vil helst ha en jobb som har litt med IT/data slik som datakjeden eller noe lignende. Trenger ikke å være så mange arbeidsdager i uka eller kanskje bare helgearbeid da jeg går på skole. Hva tror dere? Er det mulig for en 15 åring å få seg jobb 6090895[/snapback] Sats på egen "bedrift" du hvis det er du vil jobbe med... Lenke til kommentar
Kripos Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei, Er 15 år og har god erfaring innen virusfjerning og slike ting. Hva slags jobb kan jeg få? Vil helst ha en jobb som har litt med IT/data slik som datakjeden eller noe lignende. Trenger ikke å være så mange arbeidsdager i uka eller kanskje bare helgearbeid da jeg går på skole. Hva tror dere? Er det mulig for en 15 åring å få seg jobb 6090895[/snapback] Sats på egen "bedrift" du hvis det er du vil jobbe med... 6090915[/snapback] egen bedrift som 15 åring Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei, Er 15 år og har god erfaring innen virusfjerning og slike ting. Hva slags jobb kan jeg få? Vil helst ha en jobb som har litt med IT/data slik som datakjeden eller noe lignende. Trenger ikke å være så mange arbeidsdager i uka eller kanskje bare helgearbeid da jeg går på skole. Hva tror dere? Er det mulig for en 15 åring å få seg jobb 6090895[/snapback] Sats på egen "bedrift" du hvis det er du vil jobbe med... 6090915[/snapback] egen bedrift som 15 åring 6090923[/snapback] Som sagt "" Og man kan starte egen bedrift uten å melde fra, ref Spor-oss.no Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Er ikke dette litt vel vanskelig? Skatt osv... Ingen som vet om noen bedrifter i Trondheim som jeg kan jobbe hos? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Er ikke dette litt vel vanskelig? Skatt osv...Ingen som vet om noen bedrifter i Trondheim som jeg kan jobbe hos? 6091147[/snapback] Sjekk www.Spor-Oss-no, ellers kan jeg nevne at jeg begynte som 14åring å jobbe i en databutikk/datafirma. www.ScanComputers.com(midlertidg borte nå), men jeg var vel heldig Endret 12. mai 2006 av Lomz Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ring innom mamoz, og hør! Datakjeden er fult for tiden.. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Oki! Skal gjøre det! Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Har ventet lenge nå men ingen svarer Tror jeg bare skal holde meg til freelancing hvis ikke noen andre har noen ideer. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Har ventet lenge nå men ingen svarer Tror jeg bare skal holde meg til freelancing hvis ikke noen andre har noen ideer. 6119203[/snapback] Spør datafirmaer i ditt område. Alltid noen som trenger hjelp. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 eller konterer eller privat folk i morådet som trenger hjelp til virus sjekking. o.s.v Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 eller konterer eller privat folk i morådet som trenger hjelp til virus sjekking. o.s.v 6168304[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå