Victory Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Holder på å lager meg en side. Den vil vell bli en liten øvelse på frames Når jeg trykker på en link vil jeg att den skal åpne seg i en slags frame på samme side i steden for att det blir en ny side. Vet bare jeg skal skrive "target" eller noe sånt, men kan noen forklare meg litt bedre hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Min anbefaling er å hoppe over frames, og å vente litt med siden og lære seg det lille PHP man trenger for å løse det Men om du er utålmodig, skal jeg hjelpe deg med det første, hehe... Du har en <frame> eller <iframe>, mest sannsynlig med et navn? <iframe name="ramme"> eller <frame name="ramme"> da kan du sette target til å være frame-navnet, og dermed linke dem rett inn i ramma: <a href="link.html" target="ramme"> Get it? Lenke til kommentar
Victory Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Min anbefaling er å hoppe over frames, og å vente litt med siden og lære seg det lille PHP man trenger for å løse det Men om du er utålmodig, skal jeg hjelpe deg med det første, hehe... Du har en <frame> eller <iframe>, mest sannsynlig med et navn? <iframe name="ramme"> eller <frame name="ramme"> da kan du sette target til å være frame-navnet, og dermed linke dem rett inn i ramma: <a href="link.html" target="ramme"> Get it? 6091598[/snapback] Når jeg bruker <iframe name="ramme"> funker det men det kommer en firkant rundt som jeg ikke likte Og når jeg prøvde med <frame name="ramme"> kom det ikke fram noe Noe jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
Victory Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Fikk det til (frameborder=0) Mitt siste problem nå er: Hvordan får jeg til slik no scrolling..?? Lenke til kommentar
Victory Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 scrolling="yes/no/auto" 6095260[/snapback] Ok Takker...alt funker nå fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå