Gå til innhold

Is The Playstation 3 Dead In The Water?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tjaa..... Men den har sine perler: MGS 4

6090708[/snapback]

Håper det var en spøk... Hvis du tror det er ingame så fniser jeg for meg selv her. Det bildet er også fra før E3 2006, og er IKKE ingame..

6246384[/snapback]

Det er fra en real time cut scene. Det er in game. Det bruker spill motoren, akkurat som alle film sekvener i alle MGS spillene har gjort.

6246428[/snapback]

Ja sant det , de snakker sant når dem sier det!

6246486[/snapback]

Når jeg sier ingame, så mener jeg når man spiller. Bildet/traileren er nok fra spillet, men det er ikke "spillgrafikk". Filmsekvensene i spillet ser nok sånn ut, men det bildet der Snake lener seg inntil veggen er ikke et screenshot fra selve spillet, men heller et bildet fra en filmsekvens i spillet.

6247845[/snapback]

Som nevnt før så bruker MGS grafikkmotoren til å rendre cut-scenene sidne. Dette blir ikke som å sammenligne FF eller GoW cutscene'sa. Nå kan jeg bare snakke for MGS2, siden det er det eneste jeg eier, men cutscenen er samme som spillgrafikken.

Og som mala sier. Mange her som forveksler "in-game" og "in-engine" her. For meg så skal "in-game" vise gameplay. Det gjør IKKE traileren.

Hvis det er "ingame", så er det i såfall uten AI og slikt.

Det er scriptet seff, viser ikke gameplay, men kjører på grafikkmotoren. Og spillet vil forhåpentligvis se slik ut.

Lenke til kommentar
Hvis du ser på gameplayklippet med MotorStorm så er det samme grafikken. Akkurat samme type shader, akkurat samme fysikk og akkurat samme gameplay.

6244942[/snapback]

Enkelt og greitt, nei.

Minimalt av den fartsfølelsen og den paniske tilstanden CGI-traileren lovet oss er på sett og vis borte under den tidlige gameplay demoen fra årets E3.Eg ser heller ikkje mye til den utrolig detaljerte skademodellen.MEN, gjørme fysikken ser i det minste ut til å vere tilnærmet det Sony viste på E3 05.

Spillet er det enda i ein tidlig fase,så det finnes jo håp om bedre fartsfølelse etc enda. :)

6245073[/snapback]

Spillet er fortsatt under utvikling, og mye kan forandre seg. Men man kan ikke nekte for at SONY skyter seg selv i foten når de hardnakket hevder at CGI filmen fra motorstorm som ble fremvist på E3 05 var ingame.

Det jeg lurer på er, hvis det fra E3 05 var ingame, hvorfor har de da hoppet 10 år tilbake i tid til det vi ser idag?

Dette blir for dumt.

Det er scriptet seff, viser ikke gameplay, men kjører på grafikkmotoren. Og spillet vil forhåpentligvis se slik ut.

6250888[/snapback]

Det bruker motoren, det har vi fått bevist. Men alle animasjonene som blir foretatt i filmen er ikke tilgjengelig når man spiller - så det er in-engine, men langt ifra In-game. Spillet blir pent, er ikke mer å si om det.
Lenke til kommentar
Skal bli ganske morsomt å se fanboy nerdene spise ordene sine når lanseringen er her. Typisk at de dømmer spill som enda har et halvt år igjen, minst, før de er ferdige...

6246379[/snapback]

Sist jeg sjekket, er vel du en av de fanboy nerdene. Du har ikke akkurat et nøytral syn på PS3 vs. X360/Wii.

ONT: Vi får se i november. Som jeg har sagt tidligere. Spillene som kommer med PS3, er som sagt 1. generasjons spill som er laget på dev-kits. De spillene som kommer i slutten av 2007 vil begynne å ta nytte av maskinen mye bedre enn det de første spillene vil. Det kan kanskje da være en mulighet å kjøpe PS3, hvis det viser seg at 2. og 3. generasjonsspill ser veldig bra ut. Er ikke sikkert, hvis 3. generasjons X360 i slutten av 2007 kan vise lik eller bedre grafikk en PS3. Så kommer ikke det en PS3 på rommet.

Lenke til kommentar

6250888[/snapback]

Det bruker motoren, det har vi fått bevist. Men alle animasjonene som blir foretatt i filmen er ikke tilgjengelig når man spiller - så det er in-engine, men langt ifra In-game. Spillet blir pent, er ikke mer å si om det.

6251182[/snapback]

Som sagt. Forskjell på in-game og in-engine/realtime.. Mange som ikker skjønner forskjellen.

Lenke til kommentar

6250888[/snapback]

6251182[/snapback]

Som sagt. Forskjell på in-game og in-engine/realtime.. Mange som ikker skjønner forskjellen.

6252625[/snapback]

Jepp. Dette har jeg irritert meg på flere ganger.

Spillet vil jo ikke se så livaktig ut som det gjør i traileren, men det er nok ingen tvil om at det vil se bra ut.

Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre, da dette er et spill som er nedprioritert her i gården.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...