_KroSjefen_ Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 SÅ ille..!! i forhold til filmen i fjor var det der elendig... No var det 50% att med utvikling til motorstorm men eg trur ikkje dei siste 50% vil utgjere den store forsjellen, viss grafikken ikkje blir bedre enn det der da seier eg nei takk til motorstorm.. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Dette er bare sad at sony publiserer bilder og "later" som det er ingame,,, det siste bildet virker som noe GCen min kunne ha klart... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 det er vel bekreftet så mange ganger nå at XBOX 360 er tilnærmet like kraftig som PS3 at vi ikke trenger tråder som dette? -TwiiK 6090806[/snapback] Tilnærmet er vel å dra i. Etter det den har vist så ligger den langt under den kvaliteten 360 leverer. Denne tråden er ikke bare om bildene, se link. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Fikk skikkelig 4D opplevelse her nå... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 hehe. Brå overgang fra "mest sinnsyke ever" til "ikke sååå ille da". 6091186[/snapback] Hehe, tenker det samme her... Sony har drete litt på leggen ^^ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 4D ja..hehe... nei var nok egentlig berre avean som tenkte at motorstorm filmen fra e3 i fjor ville vere mulig å rendre i real time... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Les linken fra trådstarter og gå helt nederst; So how did Sony, who was on top of the world at last year's E3, come crashing down so hard this year? There are several factors, in our opinion… Og like under står det $600 price tag. Synes dette var virkelig moro, haha Sony! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ting ser ikkje så lyst ut for sony no nei, utvikleren meinte i følge denne artikkeln att det IKKJE kom en ps4.. sony har ikkje den fokusen og nyskapende tankegangen som dei hadde med ps2.. til den grad ps2 var nyskapande men det for vere til ein anne diskusjon.. tror rett og slett sony kjøre på med høg pris for og begrense produksjonstap maksimalt.. så ser dei an so mange som kjøper den til den prisen, må nok sette ned prisen ganske raskt vil eg tru.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 jeg syns det er litt latterlig at de har fjernet rumble funksjonen og lagt til en halvhjertet gyrosensor.. jeg ville mye heller hatt rumble.. syns og det er merkelig at de ikke lisensierte en ny rumble motor til den. nei takk sier nå jeg. hadde en 360 som jeg solgte pga jeg brukte den for lite, men tror kanskje jeg skaffer meg en om ett år eller noe siden det ser ut som det kommer mange god spill til den. ( og da bråker den sikkert mindre og ) imellomtiden kommer jeg til å skaffe meg en revolution. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 det er vel bekreftet så mange ganger nå at XBOX 360 er tilnærmet like kraftig som PS3 at vi ikke trenger tråder som dette? -TwiiK 6090806[/snapback] Tilnærmet er vel å dra i. Etter det den har vist så ligger den langt under den kvaliteten 360 leverer. Denne tråden er ikke bare om bildene, se link. 6091252[/snapback] Å, my bad. Tråden er om andre som trasher PS3 uten spesielt grunnlag. Ahh, ok da. Genial tråd. Langt under den kvaliteten 360 leverer? Xbox 360 er jo allerede ute med 2. generasjons spill mens det vi ser fra PS3 er ikke spill som engang er ferdige enda. Håper inderlig du har ser forskjell på launch date spill og nåtidens spill til f.eks PS1, PS2 og xbox. Dessuten hva er det du sammenligner med? Det meste jeg har sett fra PS3 er like bra eller bedre enn det jeg har sett av Xbox 360. Og det er spillene, ikke grafikken som avgjør hva folk kjøper! -TwiiK Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) De sliter nok litt nå ja. Når det gjelder Motorstorm-bildene så er det jo en *betydelig* forskjell mellom den pre-rendrede skrytevideoen og det som ble fremvist som gameplay på E3 nå. Men det ser jo alikevel ut som et fett og morsomt spill da, men disse 'avsløringene' har nok gitt en del mennesker en brå oppvåkning. Forøvrig artig å se at store deler av spillpressen (også det tunge 'seriøse' sidene og ikke bare små fillesider) som hypet Sony og forkastet MS på bakgrunn av fjorårets E3 nå faktisk tar seg bryet med å si hvordan ting faktisk er. Ellers må jeg si som det nevnes i artikkelen at det var et dårlig trekk å kunngjøre den spenstige prisen nå; ser på flere andre forum at *mange* folk som har sittet på gjerdet en stund har tatt et valg om å ikke vente på PS3 men heller kjøpe alternativet som finnes i butikken her og nå. Endret 13. mai 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ja eg lo ihvertfall godt når eg såg denne Motorstorm gameplay-demoen,men det finnest fortsatt håp d Eg ser heller ikkje får meg kor tamt og ergelig det må vere å spille FPS på PS3 uten rumble,detteer jo essensielt for meg ihvertfall. Har rundet Condemned på 360,og det er rett og slett fantastisk å knuse trynet til en fyr og samtidig få en tilfredstillende rumble mellom hendene På PC var det lang ifra den samme opplevelsen. Eg våger å si det at Sony kommertil å få mekke sammen en ny håndkontroll med rumble-funkjson ein gang.Ellers blir det morsomt å se deperate innlegge fra Sony gutta,som prøver å argumentere bort ruble-funksjonen Eg tviler sterkt på at PS3 flopper,men den vil nok ikkje oppnå samme markedsandeler som i forrige generasjon. Sony sa vel ein gang at 360 ikkje ville kunne konkurrere med PS3,men PS2? Det må vel egentlig bli i salgstall.Akkurat no ser det rett og slett omvendt ut spør du meg. Og ka MGS angår,ser dette fantastisk ut.Dette er kvalitetsspill,og grunn nok for meg til å kjøpe en PS3.MEn det fårheller vente til prisen er skrudd hardt ned.Ellers får vel Sony sine knall titler i likhet med MS. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Langt under den kvaliteten 360 leverer? Xbox 360 er jo allerede ute med 2. generasjons spill mens det vi ser fra PS3 er ikke spill som engang er ferdige enda. Håper inderlig du har ser forskjell på launch date spill og nåtidens spill til f.eks PS1, PS2 og xbox. 6092159[/snapback] Er jo litt hva de reklamerer for også. Mange som mente PS3 skulle eie alt når det gjeler grafisk Endret 13. mai 2006 av avanore Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Får håpe PS3 klarer å komme med noe bedre enn det. Spesielt med tanke på hva man betaler. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Enig med Mala på det fleste punkter der... blir nok ein ny kontroll med rumble vil eg tru, eneste komprimisset sony må inngå er at du kan ikkje spille med motion og rumble siden dei bruker bluetooth signal og detter forstyrrer for rumble signalet... da kan det kansje vere mulig og slå av rumble i spill med motion styring.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Viser bare at Sony gir reint faen i å finne på en smart lønsing som kunne gitt både rumble og den påskyndede gyro-effekten. Fordi Sony ikkje har rumble-effekt så er dette avleggs?Hadde dette utspillet kommet fra en fanboy,greit.Men Når Sony sjøl serverer oss denne ,så er saken ein annan. Nok en glimrende idiot-kommentar å skriva ned fra Sony Sony ftw! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) PS3 hardware slow and broken Dette ser ikke bra ut for Sony, interessant lesning. PS3 vil bli det som senker Sony skuta tipper jeg, må nok gi fra seg plassen til MS og Xbox360. Endret 5. juni 2006 av O.J Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hah, omg.. halvparten av kraften til 360 og dobbelt så dyr, håper da at den artikkelen ikke stemmer, dette er jo katastrofalt.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) HD Bilder vs ett bilde tatt med fotokamera. Ja jøss :!: Hvis du ser på gameplayklippet med MotorStorm så er det samme grafikken. Akkurat samme type shader, akkurat samme fysikk og akkurat samme gameplay. PS3 halvparten så kraftig ? Du mener dobbelt så kraftig kanskje ? Xbox360 yter 1 Teraflop med data mens PS3 yter over 2. PS3 har også XDR minne samt Cell og RSX som yter mye mer enn Xbox360. Er enkelte sider som venter på å finne noe feil med PS3 og som i tråden her så har de tatt flotte bilder opp imot ett dårlig bilde. Skuffende at folk ikke skjønner at dette er satt opp sånn at det skal skade PS3 og ingenting annet. Det er nok av andre screenshots som viser mye bedre grafikk enn det vist på MotorStorm E3 klippet. Ettersom tiden nærmer seg mer og mer vil vi nok se mere gameplayklipp fra MotorStorm og andre spill . Er ingen vits for Sony å demonstrere full makt enda siden de er langt unna salgsdatoen enda. Når den dagen tipper regner jeg med folk sitter her med vann i munn. Endret 5. juni 2006 av Avean Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er ikke det beste bildet du har funnet hr trådstarter. Hvis du/dere ser på denne linken (http://www.ps3forums.com/viewtopic.php?t=23984&postdays=0&postorder=asc&start=0) Så kan dere se at spillet ser bedre ut en det bildet som er lagt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå