Gå til innhold

Is The Playstation 3 Dead In The Water?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så var det disse rodømte terraflopsene igjen da. PS3 har en helt forskjellig arkitektur fra Xbox 360! Det vil si at man ikke kan sammenligne disse terraflopsene direkte eller hva. Dette er teoretiske tall over hvor mye informasjon konsollene kan prosessere, men hvor god de er i praksis er jo en helt annen ting.

 

Og grafikken på gameplay-demoen på E3 2006 var ikke av samme standard som den CGI-filmen vi ble servert på E3 2005. Det kan jo hvem som helst se.

Lenke til kommentar
Hvis du ser på gameplayklippet med MotorStorm så er det samme grafikken. Akkurat samme type shader, akkurat samme fysikk og akkurat samme gameplay.

 

6244942[/snapback]

 

 

Enkelt og greitt, nei.

 

Minimalt av den fartsfølelsen og den paniske tilstanden CGI-traileren lovet oss er på sett og vis borte under den tidlige gameplay demoen fra årets E3.Eg ser heller ikkje mye til den utrolig detaljerte skademodellen.MEN, gjørme fysikken ser i det minste ut til å vere tilnærmet det Sony viste på E3 05.

 

Spillet er det enda i ein tidlig fase,så det finnes jo håp om bedre fartsfølelse etc enda. :)

Lenke til kommentar
HD Bilder vs ett bilde tatt med fotokamera. Ja jøss  :!:  Hvis du ser på gameplayklippet med MotorStorm så er det samme grafikken. Akkurat samme type shader, akkurat samme fysikk og akkurat samme gameplay.

 

PS3 halvparten så kraftig ? Du mener dobbelt så kraftig kanskje ? Xbox360 yter 1 Teraflop med data mens PS3 yter over 2. PS3 har også XDR minne samt Cell og RSX som yter mye mer enn Xbox360.

 

Er enkelte sider som venter på å finne noe feil med PS3 og som i tråden her så har de tatt flotte bilder opp imot ett dårlig bilde. Skuffende at folk ikke skjønner at dette er satt opp sånn at det skal skade PS3 og ingenting annet. Det er nok av andre screenshots som viser mye bedre grafikk enn det vist på MotorStorm E3 klippet.

 

Ettersom tiden nærmer seg mer og mer vil vi nok se mere gameplayklipp fra MotorStorm og andre spill . Er ingen vits for Sony å demonstrere full makt enda siden de er langt unna salgsdatoen enda. Når den dagen tipper regner jeg med folk sitter her med vann i munn.

6244942[/snapback]

 

Leste du egentlig den artikkelen eller? neppe..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Er ikke det beste bildet du har funnet hr trådstarter. Hvis du/dere ser på denne linken (http://www.ps3forums.com/viewtopic.php?t=23984&postdays=0&postorder=asc&start=0) Så kan dere se at spillet ser bedre ut en det bildet som er lagt ut.

6244957[/snapback]

 

jeg nekter å tro at det er ingame....

de skjermbildene er nesten identisk med kvaliteten til skjermbildene fra den lille CGI oppvisningen sony hadde på e3 når de presenterte motorstorm.

Lenke til kommentar

La oss alle håpe at den artikkelen ble skrevet på bakgrunn av feilaktige opplysninger. Hvis Sony blir slått ut av markedet pga deres egen inkompetanse vil dette slå tilbake på alle konsollbrukere, xbox såvel som nintendo spillere. Markedet er best tjent med to eller tre store aktører som konkurrerer om å være mest kreativ, innovativ og ikke minst konkurransedyktig på pris.

 

Om dette bare fører til at sonys markedsandel blir sablet ned til 30-40% så ønsker jeg forandringene velkommen.

Lenke til kommentar

Å herregud jeg håper for Sony's skyld at the Inq har dreti på leggen med den artikkelen. Hvis ikke ser fremtiden ekstremt dyster ut for Sony.

 

(men jeg tviler. I motsetning til mange andre har jeg halvveis tro på The Inq. Ja de kommer med mye rykter og slikt, men de kommer også med mye stoff som viser seg å være fakta. Og når de skriver det slik, med bilder fra sony presentasjoner, er det vanskelig å tro at det ikke er sant.) Da er det er værre med ubekreftede rykter.

Lenke til kommentar
HD Bilder vs ett bilde tatt med fotokamera. Ja jøss  :!:  Hvis du ser på gameplayklippet med MotorStorm så er det samme grafikken. Akkurat samme type shader, akkurat samme fysikk og akkurat samme gameplay.

 

PS3 halvparten så kraftig ? Du mener dobbelt så kraftig kanskje ? Xbox360 yter 1 Teraflop med data mens PS3 yter over 2. PS3 har også XDR minne samt Cell og RSX som yter mye mer enn Xbox360.

 

Er enkelte sider som venter på å finne noe feil med PS3 og som i tråden her så har de tatt flotte bilder opp imot ett dårlig bilde. Skuffende at folk ikke skjønner at dette er satt opp sånn at det skal skade PS3 og ingenting annet. Det er nok av andre screenshots som viser mye bedre grafikk enn det vist på MotorStorm E3 klippet.

 

Ettersom tiden nærmer seg mer og mer vil vi nok se mere gameplayklipp fra MotorStorm og andre spill . Er ingen vits for Sony å demonstrere full makt enda siden de er langt unna salgsdatoen enda. Når den dagen tipper regner jeg med folk sitter her med vann i munn.

6244942[/snapback]

Det er klart en forskjell på Motorstorm bildene. Hvis det er samme grafikk hvorfor viste Sony fram en CGI trailer istedenfor en ingame trailer på E3 2005.

 

Såvidt jeg vet så er det sony og ikke IBM som har sagt at Cell yter 2 terraflops. Kan du gi meg en sikker kilde(ikke sony) som sier at PS3 yter mye mer enn Xbox 360.

 

Tror ikke munnen min løper i vann når PS3 kommer. Jeg gleder meg mye mer til Wii.

Lenke til kommentar
Er ikke det beste bildet du har funnet hr trådstarter. Hvis du/dere ser på denne linken (http://www.ps3forums.com/viewtopic.php?t=23984&postdays=0&postorder=asc&start=0) Så kan dere se at spillet ser bedre ut en det bildet som er lagt ut.

6244957[/snapback]

 

jeg nekter å tro at det er ingame....

de skjermbildene er nesten identisk med kvaliteten til skjermbildene fra den lille CGI oppvisningen sony hadde på e3 når de presenterte motorstorm.

6245505[/snapback]

 

Hva med å studere bildene nærmere? Det er tydelige tegn på _Aliasing_ hvis du ser på modellene... Og hva med å lese litt nedover på den linken? Tenker på et av bildene der det ser ut som et av hjulene til en av de bilene, går inni bilen til høgre sitt hjul... Ser ut som en bug, og det alene tyder på at de bildene faktisk er in-game. Husk at dette er fremdeles et spill som bare er 50% ferdig, mye kan forandre seg før det er et 100% ferdig produkt. Eneste jeg vil klage på mtp de screensene er mengden blur i de, men det vil garantert forandre seg når jeg faktisk får spille istedet for å studere "still" bilder... :w00t:

 

Det eneste vi kan gjøre er å vente til november (selv om vi kommer til å få se flere gameplay videoer før den tid), og da kan vi endelig dømme ps3 spillene på en _skikkelig måte_ og ikke bare komme med tåpelige utsagn ang produkter som ikke engang er ferdige! Indikasjoner på hvordan spillene vil bli er en ting, å faktisk vite hvordan de er, er en annen... :tease:

 

Personlig så driter jeg i hvem som vinner denne konsollkrigen (og jeg elsker playstation), jeg kommer til å kjøpe ps3, men ikke før den har sunket betraktelig i pris (er ikke blant det som vil svi av 5-6000 kroner på den.) Til den tid har jeg min kjære pc og ps2 til å leke meg med! :love:

Lenke til kommentar
Tjaa..... Men den har sine perler: MGS 4

6090708[/snapback]

 

Håper det var en spøk... Hvis du tror det er ingame så fniser jeg for meg selv her. Det bildet er også fra før E3 2006, og er IKKE ingame..

6246384[/snapback]

 

Det er fra en real time cut scene. Det er in game. Det bruker spill motoren, akkurat som alle film sekvener i alle MGS spillene har gjort.

Lenke til kommentar
Tjaa..... Men den har sine perler: MGS 4

6090708[/snapback]

 

Håper det var en spøk... Hvis du tror det er ingame så fniser jeg for meg selv her. Det bildet er også fra før E3 2006, og er IKKE ingame..

6246384[/snapback]

 

Det er fra en real time cut scene. Det er in game. Det bruker spill motoren, akkurat som alle film sekvener i alle MGS spillene har gjort.

6246428[/snapback]

 

 

Ja sant det , de snakker sant når dem sier det!

Lenke til kommentar
Tjaa..... Men den har sine perler: MGS 4

6090708[/snapback]

 

Håper det var en spøk... Hvis du tror det er ingame så fniser jeg for meg selv her. Det bildet er også fra før E3 2006, og er IKKE ingame..

6246384[/snapback]

Så se den 10min traileren fra årets E3. Blir feil å kalle det ingame synes jeg, siden det ikke viser gameplay, men det er realtime, og det flyter.

Lenke til kommentar
Tjaa..... Men den har sine perler: MGS 4

6090708[/snapback]

 

Håper det var en spøk... Hvis du tror det er ingame så fniser jeg for meg selv her. Det bildet er også fra før E3 2006, og er IKKE ingame..

6246384[/snapback]

 

Det er fra en real time cut scene. Det er in game. Det bruker spill motoren, akkurat som alle film sekvener i alle MGS spillene har gjort.

6246428[/snapback]

 

 

Ja sant det , de snakker sant når dem sier det!

6246486[/snapback]

 

 

Når jeg sier ingame, så mener jeg når man spiller. Bildet/traileren er nok fra spillet, men det er ikke "spillgrafikk". Filmsekvensene i spillet ser nok sånn ut, men det bildet der Snake lener seg inntil veggen er ikke et screenshot fra selve spillet, men heller et bildet fra en filmsekvens i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...