AndersT2 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Driver å legger inn en ordre hos Microplex, og skal endelig få betalt med VISA hos dem. Men jeg får beskjed at de ikke tar utenlanske kort. Hva er dette for noe tull, mitt har jeg fått fra DNB Nor. Noen som har vært borti de samme problemene? Lenke til kommentar
Microplex Norge AS Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei! Vi har hatt et slikt tilfelle tidligere. Det var da, ifølge leverandøren av netterminalen, et kort med en ny nummerserie som ikke var registrert i deres system enda og at det var derfor denne feilmeldingen kom. Om dette stemmer i ditt tilfelle vet jeg ikke, men kunne du sendt oss en epost så skal jeg få sjekket det for deg? Ha en fortsatt god helg -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg prøvde ett par ganger, fikk samme feil, samt nettforbindelsen nede eller noe slikt. Men den hadde vist blitt godtatt en av gangene, så nå ligger pakken til plukking Håper det går kjapt. så jeg kan fikse PCen til helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå