Neddo Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 2A porselen sikring 8915301[/snapback] Er det noke forskjel på porselen og gjennomsiktig sikring? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Til alle dere med Logitech z-5500 og andre anlegg! dere bør slå av anlegget bakpå subben når dere ikke bruker det! det går små strømmer og spenninger i forsterkeren likevel og om den står slik lenge så kan ting gå til H****** for å si det sånn. har selv sett forsterkere som har stått på i en uke for å så ta fyr Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 da er dette 3. gang jeg har fått en ny lyd kontroll og den klikket på samme j****** måte... nå er jeg lei og vurderer å kreve penger tilbake hvis de ikke kommer med noen gode forslag.. er det noen sett i samme prisklasse med like bra/bedre lyd? og som aller helst ikke klikker hele forbanna tiden.. EspN Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Til alle dere med Logitech z-5500 og andre anlegg! dere bør slå av anlegget bakpå subben når dere ikke bruker det! det går små strømmer og spenninger i forsterkeren likevel og om den står slik lenge så kan ting gå til H****** for å si det sånn.har selv sett forsterkere som har stått på i en uke for å så ta fyr 8919332[/snapback] Mitt annlegg har stått på i minst 2 år i strekk uten at det har tatt fyr og det brukes både ofte og hardt så jeg tar ditt innlegg med en klype salt Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Men hva mener dere som har dette settet? skal jeg prøve å et nytt et eller pengene tilbake? er litt lei av headsettet mitt i dette øyeblikk.. EspN Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Men hva mener dere som har dette settet? skal jeg prøve å et nytt et eller pengene tilbake? er litt lei av headsettet mitt i dette øyeblikk.. EspN 9244590[/snapback] Hvordan klikker lydkontrollen din? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 skrev faktisk i gal post.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=775301&hl= les der og du ser hva som klikker. EspN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå