Gjest Slettet-x3qYIi1l Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Noen som vet hvilke(t) merke som passer best til brenning av Disk T@2 på med et bra og synelig resultat?? Blanke plater funger i hvertfall ikke så bra. :-( Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hmm.. mange plater er blanke på undersiden for tiden.. Har ikke testet t@2 funksjonen, men vil tro at en mørkere farge vil være bedre. Verbatim feks har ganske mørk blågrønn underside. Mulig det hadde blitt bra på Memorex også som leverer plater både med rød, blå og sort underside (så var det å få tak i dem da..) Men som sagt har ikke testet, prøv noen forskjellige - plater er jo ikke akkurat dyrt for tiden Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 noen som vet om brenneren min støtter T@2? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Jannis-15 skrev (2002-10-05 14:42):noen som vet om brenneren min støtter T@2? Jannis hvorfor går du ikke til sidene til lg for å prøve å finne svaret der. Men så eg har fått med meg er det bare yamaha som har det. Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 jeg lurer på hvilke side den lager grafikken på? Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 jeg lurer på hvilke side den lager grafikken på? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 samme side som data siden Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 14:42, skrev Jannis-15:noen som vet om brenneren min støtter T@2? Nei, bare med Yamaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå