lthorsen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Skal kjøpe meg en Qtek S200. Har fått beskejd om at den er opperatørlåst til Tele2. Er dette mulig på disse telefonene? Dette trode jeg ikke var mulig. Har innbilt meg at når disse telefonene blir solgt subsidiert ble dette gjort kun med binding av abenomentet. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Om det er mulig å opperatørlåsen en slik telefon, er det noen som hvet hvordan jeg kan få låst den opp? Håper noen kan svare! På forhånd takk! Endret 12. mai 2006 av lthorsen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Det er mulig å låse en telefon selvom du ikke binder deg ja. Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 På en Qtek S200? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Er det snakk om tele2 som er operatør? Isåfall er den neppe låst. Lurifaksen fra forumet(fra unlock.no) vet bedre enn meg/oss. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Det er mulig på en S200 ja, men skal ikke uttale meg om Tele2 har gjort det... Lenke til kommentar
oddity Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Du kan kanskje bruke dette http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=253061 til å låse den opp. S200 står ikke på lista, men det funker kanskje likevel? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg tviler sterkt på at Tele2 har låst den. De gjør vel akkurat det samme som på sine N70 - de klistrer på et "Denne telefonen er låst"-merke men telefonen er ikke egentlig låst. Men om det er praktisk mulig? -Ja. Det går fint an å låse Qtek-telefoner. Problemet for Tele2 er at det koster penger å få dem låst, og med Tele2 sine priser vil det neppe lønne seg. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå