SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 11:39, skrev Hidden:LOL vel jeg gikk i fella selv en gang. Visste ikke hva "spoiler" betydde, lærte det "the hard way". Det er nettop det som har skjedd med meg! Aldri igjen. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 TST. med all respekt å melde, det er totalt meningsløst, og idiotisk å redigere bort spoileradvarselen. Du bør være rutinert nok til å forstå hvorfor man legger inn en slik. Og det er dessuten en uting at moderatorene roter med med innleggene, uten at det har blitt skrevet noe støtende. Ta det til ettertanke! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Ja jeg visste ikke hva spoiler betydde jeg heller så ta det med ro. Det var noen voldsomme utbrudd for så lite. Lenke til kommentar
FFX Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Oppfølger : Hadde ikke tony et barn?? Kansje han blir voksen og skal ta hevn på dem som drepte faren ? Og der fortsetter spillet... bare en tanke:) Lenke til kommentar
FFX Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Oppfølger : Hadde ikke tony et barn?? Kansje han blir voksen og skal ta hevn på dem som drepte faren ? Og der fortsetter spillet... bare en tanke:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå