hurlumhei Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 hei hei huset, har tenkt å kjøpe en demobrukt bærbar. så på multicom at de har en billig der til 5100. Det er 3 mnd garanti. Men jeg lurer på om det er 2 års reklamasjonstid i forhold til forbrukerkjøpsloven?. eller er det bare garantien som gjelder siden det er et demo kjøp. da jeg ser at det er mange som har hatt trøbbel med denne maskinen vil jeg ikke kjøpe den hvis jeg bare blir dekket for feil i tre måneder. PS har sendt epost til dem,men har enda ikke fått svar på henvendelsen. hilsen hurlumhei høyfjellshotell Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg kjøpte nylig en demo bærbar hos en av de største webshop her i landet,og de ga 1 års garanti.Forbrukerkjøpsloven skal vel gjelde demo eller ikke,slik jeg ser det. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Dine rettigheter er like om det er ny vare eller demovare... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Dersom det er en demovare, så kan butikken bestemme hva slags garanti du skal ha på produktet. Det de ikke kan bestemme er reklamasjonstiden. På en bærbarmaskin, så er dette fem år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå