Zeph Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Har eit par låter av NIN som eg liker og tenkte eg skulle utvide samlinga litt, men kva for eit album bør eg begynne med? Endret 15. november 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) The Downward Spiral er selvsagt. Der er de fleste gamle hitsene deres med. Vil også anbefale live-plata/DVD "All That Could have Been". Veldig bra show, perfekt lyd, og masse låter fra hele karrieren. Broken EP er også veldig bra, men VELDIG destruktiv. Endret 12. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Skaff deg "The Downward Spiral", "The Fragile" og limited edition-utgaven av live-skiva "And All That Could Have Been" pga. bonus-CDen "Still", som i mine ører er det beste Trent Reznor noensinne har gjort. DVDen er som sagt også kul. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Still er seriøst en nydelig plate ja. Den glemte jeg i farta. Akustiske versjoner med bare vokal og piano og litt gitar. Mannen har en fantastisk stemme. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Nåja, akustiske er de nok ikke. Er en del synth å høre også. La oss bare kalle låtene for "nedstrippede" elns Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Trodde Pretty Hate Machine var klassikern jeg (?) Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Selv om jeg bare eier The Downwards Spiral, vil jeg si at det er en genial plate, som anbefales sterkt. Edit: Sterskt er ikke et ord. Endret 13. mai 2006 av The Erland Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Okay, takk for tilbakemeldingane, blir The Downward Spiral i første omgang då. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nå? Har du skaffet deg noen av platene? Selv kjøpte jeg And All That Could Have Been Deluxe Version først, så The Fragile, deretter The Downward Spiral, Pretty Hate Machine og EPer. Gikk baklengs med meg Det siste albumet, With Teeth, nekter jeg å kjøpe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hehe, eg fekk aldri kjøpt noko plate, men fekk With Teeth av ein kompis. Frå før av hadde eg Closer,m Something I Can Never Have og Hurt. Kvifor vil du ikkje kjøpe With Teeth? Eg har høyrt på den ei stund no, og det er eit par låter som skiller seg veldig ut, resten blir nesten platefyll. All The Love In The World, The Hand That Feeds og spesielt Right Where It Belongs, sistnevnte er knallbra. Skal bestille meg The Downward Spiral no. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 All The Love In The World, The Hand That Feeds og spesielt Right Where It Belongs, sistnevnte er knallbra. 6983905[/snapback] Jeg er faktisk helt enig med deg om at det er disse låtene som er de eneste som er verdt å høre på på det albumet. Kjøp deg AATCHB Deluxe Edition. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tough question... Men som nevnt så er nok The Downward Spiral det beste å starte med. Er vel deluxe edition som vanker mest nå, så skaff deg den. Disc 2 har masse snax som gjør det lettere for deg å komme inni saker å ting i første omgang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Har no The Downward Spiral Deluxe Edition samt And All That Could Have Been. Har ikkje fått satt meg så mykje inn i andre låtar enn dei eg hadde, den nyaste plata til Maiden blir prioritert sidan eg skal på konsert neste veke. Ser NiN har ein haug med album og singler, noko der ein bør få med seg? Du har March Of The Pigs, Closer To God osv...med 3-4 låtar på kvar plate. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Først og fremst anbefaler jeg deg å sette deg skikkelig inn i det du har først, for å se om dette virkelig er noe for deg. Alle albummene (inkludert EP'en Broken) har et påfølgende remix-album med forskjellige versjoner å remixer av forrige utgivelse/album (i.e. f.eks. Further Down The Spiral etter TDS, og Things Falling Apart etter The Fragile). Se her og her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå