Hans Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg sendte min Sony mp3spiller inn til andre gangs reparasjon (samme feilen) her om dagen. Nå fikk jeg akkurat telefon fra butikken jeg kjøpte den i, og de sa jeg ikke fikk den tilbake og at sony hadde valgt å kreditere meg for spilleren. Spilleren er gått ut av produksjon, så jeg kan ikke få ny. Det jeg lurer på er hvilke rettigheter jeg har? Han i telefonen startet med å tilby meg lignende produkter, men jeg er egentlig mest gira på pengene i retur, da jeg har gått til innkjøp av telefon med mp3spiller. Noen som vet hva jeg har krav på? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 du har vel krav på pengene i retur tror jeg.. Lenke til kommentar
Hans Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 du har vel krav på pengene i retur tror jeg.. 6089966[/snapback] Ja, det _tror_ jeg og, nemlig... Men lurte på om noen var helt sikre? Litt vanskelig å slå i bordet med "jeg tror jeg skal ha pengene tilbake" Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) krav på pengene tilbake.. sony har kredditert deg spilleren, mao. de har gitt butikken pengene som igjen skal de gi deg pengene:) Endret 12. mai 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Hans Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 krav på pengene tilbake.. sony har kredditert deg spilleren, mao. de har gitt butikken pengene som igjen skal de deg pengene:) 6090155[/snapback] Oki Var det svaret jeg håpet på thx! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå