Dj_Noldus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har nettop kjøpt nytt hovedkort og ram Dette innstalerte jeg uten noen store problem. Det rare var at når jeg koblet i strømmen og skrudde på strømmen på psu'en kom den en rar klikkelyd(rask). Denne går sakte bort når jeg skrur av strømmen. Det høres ut som en vifte som kommer borti noen ledninger bortsett fra at det ikke er noen vifte som sviver. Jeg prøvde å koble ut alt slik at bare hk'et hadde strøm og at ingenting annet var koblet til. Da kom klikkelyden også, men når jeg prøvde med bare psu'en så kom ikke lyden Hva kan være problemet eller er det ingenting å bry seg om? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Creature Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ka meiner du med at du tar av strømmen, skrur av maskinen eller tar kablen fysiskt ut? Ka hetter strømforsyningen din? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Kan vi få litt mer info. om PSY og systeme forøveerig LOZER :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå