Gå til innhold

Ny film om et spill, som dreper folk. Hva hetern?

asad

Anbefalte innlegg

Husker jeg så traileren til en film osm handlet om noen venner som fikk tak i et spill. Onlinespill tror jeg. Måten de døde på ingame var måten de ble slaktet på irl. Noen som husker navnet?

Har googla i 15 min, uten resultat.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om en gruelig dårlig episode av X-Files som het FPS.

Det var på slutten av 90-tallet når FPS-spill var "nytt" og "hot". Det var masse ungdommer som forsvant/døde, og det ble avdekket at disse spilte et spesiellt Virtual Reality spill. Også var det selvsagt en "avatar" inne i spillet som hacket hjernebølgene til de andre og fikk dem til å tro de var døde, og dermed døde hjernen. Man spilte ved å ha på stor hjelm og VR-hansker, og gikk på ei tredemølle. Fancy shit. Selvsagt var grafikken Polygon-grafikk ala Lawnmower Man. Mulder måtte spille masse og få "leet skills", så greide han å slå denne avataren i en deathmatch.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Minner om en gruelig dårlig episode av X-Files som het FPS.

Det var på slutten av 90-tallet når FPS-spill var "nytt" og "hot". Det var masse ungdommer som forsvant/døde, og det ble avdekket at disse spilte et spesiellt Virtual Reality spill. Også var det selvsagt en "avatar" inne i spillet som hacket hjernebølgene til de andre og fikk dem til å tro de var døde, og dermed døde hjernen. Man spilte ved å ha på stor hjelm og VR-hansker, og gikk på ei tredemølle. Fancy shit. Selvsagt var grafikken Polygon-grafikk ala Lawnmower Man. Mulder måtte spille masse og få "leet skills", så greide han å slå denne avataren i en deathmatch.

6089415[/snapback]

ok, men det var ikke denne. Den så skikkelig bra laga ut faktisk. håper noen kommer med et navn snart :=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...