asad Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Husker jeg så traileren til en film osm handlet om noen venner som fikk tak i et spill. Onlinespill tror jeg. Måten de døde på ingame var måten de ble slaktet på irl. Noen som husker navnet? Har googla i 15 min, uten resultat. Endret 12. mai 2006 av asad Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Nei, den er amerikans og helt ny. Mulig at den ikke har kommet ut ennå, jeg vet ikke. HUsker heller ikke noen skuespillere fra filmen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Minner om en gruelig dårlig episode av X-Files som het FPS. Det var på slutten av 90-tallet når FPS-spill var "nytt" og "hot". Det var masse ungdommer som forsvant/døde, og det ble avdekket at disse spilte et spesiellt Virtual Reality spill. Også var det selvsagt en "avatar" inne i spillet som hacket hjernebølgene til de andre og fikk dem til å tro de var døde, og dermed døde hjernen. Man spilte ved å ha på stor hjelm og VR-hansker, og gikk på ei tredemølle. Fancy shit. Selvsagt var grafikken Polygon-grafikk ala Lawnmower Man. Mulder måtte spille masse og få "leet skills", så greide han å slå denne avataren i en deathmatch. Endret 12. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Minner om en gruelig dårlig episode av X-Files som het FPS. Det var på slutten av 90-tallet når FPS-spill var "nytt" og "hot". Det var masse ungdommer som forsvant/døde, og det ble avdekket at disse spilte et spesiellt Virtual Reality spill. Også var det selvsagt en "avatar" inne i spillet som hacket hjernebølgene til de andre og fikk dem til å tro de var døde, og dermed døde hjernen. Man spilte ved å ha på stor hjelm og VR-hansker, og gikk på ei tredemølle. Fancy shit. Selvsagt var grafikken Polygon-grafikk ala Lawnmower Man. Mulder måtte spille masse og få "leet skills", så greide han å slå denne avataren i en deathmatch. 6089415[/snapback] ok, men det var ikke denne. Den så skikkelig bra laga ut faktisk. håper noen kommer med et navn snart :=) Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Har sett traileren jeg også på apple.com/trailers. Fant den ikke der nå. Og kommer heller ikke på navnet. Skal leite litt, så kanskje jeg finner det. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 nå ble jeg interessert.... finn navnet asap Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 søren ass. KLikker nå. har lett i en time snart. Jeg så traileren på apple.com/trailers jeg og, den virka innmari fet. Hmm. Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Nei, fy flate. Jeg trenger navnet på filmen , NU. Får ikke gjort annet før jeg vet det :S noen? Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Er det denne: Stay Alive? 6090138[/snapback] Ja!Det var den. tusen takk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Og for fremtiden så benytt denne : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094 Endret 13. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg