Plomma2 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Tror ikke det er helt tilfeldig at Xitto skrev sånn Men samme det, egentlig... haha okaj..fra no av ska i skrive dialekt vis d e så mange som komentere 6093524[/snapback] Det er ikke lov på forumet, gitt. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Sms skrives da på dialekt! ehm..tror du har missforstått litt, for dialekt og msn er ikke det samme. har du lest innledninga til denne tråden? Endret 13. mai 2006 av xitto Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) For meg er det ingen forskjell... jeg snakker dialekt og skriver SMS på dialekt, og skriver på msn på dialekt, akkurat som alle jeg kjenner. Så da er SMS/dialekt like bra/dårlig. På den måten mister du ikke identiteten i samme grad du gjør ved å kommunisere på sms. Endret 13. mai 2006 av GolfBag Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) kan godt hende at du bruker dialekt i sms'n..men fortsatt vil sms bli sin type skriftspråk Endret 13. mai 2006 av xitto Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg skriver vanligvis bokmål, siden jeg er så vant til å skrive det. I det siste har jeg begynt å skrive litt dialekt til visse personer på MSN, men i mindre grad enn mange andre. Skriver f.eks "det" i steden for "d". Hvis det ikke vipper over kan det være litt koselig med dialekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå