Gå til innhold

PGR3 Speed Pack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du "kjøper" dem som vanlige biler. (De er gratis, skulle bare mangle siden man har betalt ekte penger for dem, hehe)

6088956[/snapback]

Finner dem ikke til salgs heller.... Har det noe å si at jeg lastet dem ned direkte fra marketplase, å ikke fra selve spillet?

Lenke til kommentar

Betalte du for pakka da? Eller lastet du den ned uten å betale for den? Ved siste tilfellet følger det bare med én bil (Aston Martin V8 Vantage), kanskje denne du overser i såfall.Hvis du betalte for hele pakka skal følgende biler være tilgjengelig i menyen som vanlig:

-Aston Martin V8 Vantage

-RUF RT12

-Saleen S7 Twin Turbo

-Audi RS 4

-Chevrolet Corvette Z06

-Dodge Viper SRT-10 Coupe

-Ferrari 612 Scaglietti

-Lamborghini Gallardo SE

-Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ-400

-Nissan NISMO R34GT-R Z-Tune

-Pontiac GTO

-Radical SR8.

Lenke til kommentar
Betalte du for pakka da? Eller lastet du den ned uten å betale for den? Ved siste tilfellet følger det bare med én bil (Aston Martin V8 Vantage), kanskje denne du overser i såfall.Hvis du betalte for hele pakka skal følgende biler være tilgjengelig i menyen som vanlig:

-Aston Martin V8 Vantage

-RUF RT12

-Saleen S7 Twin Turbo

-Audi RS 4

-Chevrolet Corvette Z06

-Dodge Viper SRT-10 Coupe

-Ferrari 612 Scaglietti

-Lamborghini Gallardo SE

-Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ-400

-Nissan NISMO R34GT-R Z-Tune

-Pontiac GTO

-Radical SR8.

6089356[/snapback]

Betalte ja, men finner ikke noen av bilene.

Logget av xbox live etter at pakken var lastet ned, men den ligger lagret på harddisken. det har jeg sjekket. Aner ikke hva som har skjedd.....

Lenke til kommentar
du vet at for å finne bilene så må du gå til bye car menyen og kjøpe bilene sant? men bilene koster ingenting siden du allerede har betalt ekte penger for dem :!:

6090906[/snapback]

Ja jeg har sjekka bye car menyen, men det er ikke no nytt dær nei.

Får laste ned på nytt..

Lenke til kommentar
du vet at for å finne bilene så må du gå til bye car menyen og kjøpe bilene sant? men bilene koster ingenting siden du allerede har betalt ekte penger for dem :!:

6090906[/snapback]

Ja jeg har sjekka bye car menyen, men det er ikke no nytt dær nei.

Får laste ned på nytt..

6094571[/snapback]

Heisan dere.... Fant ut av problemet. Jeg måtte bare laste ned en update via xbox live fra ingame menyen av spillet! Brillefint!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...