K-Dog Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Er i ferd med å sette sammen en ny maskin. I den sammenheng er jeg interresert i å ha et ekstern eller et PCI (om mulig) lydkort med phono utgang. Jeg ønsker å koble PC'n min mot reciveren min. (Kan selsagt bruke en minijack på lydkortet som sitter i hovedkortet, men lyden her mangler bass, vil ha mer trøkk/bedre ledere.) Noen som kan anbefale et godt kort til denne bruken. Pris er selvsagt også en faktor. mvh Kyrre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Kanskje vært å vente en liten stund til Razer Barracuda kommer ut? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 E-MU 1212M ESI Juli@ M-audio Audiophile 192 En av disse tre vil gjøre en bra jobb. E-MU har jeg bra erfaringer med, meget bra lydkvalitet. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvis du bare skal ha god lyd i stereo og phono utgang, kan du jo se på dette fra Onkyo: https://prisguiden.no/product.php?product_id=27961 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå